تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 10:23
کد خبر : 6766

ده نمکی ادعا میکند در صورت ساخت فیلمی از شهید رجایی کشته خواهد شد !

ده نمکی ادعا میکند در صورت ساخت فیلمی از شهید رجایی کشته خواهد شد !

به گزارش تیتر داغ به نقل از عصر ایران ، این کارگردان اصول گرا ادعا کرده است ، اگر در مورد شهید رجایی رئیس جمهور ترور شده فیلمی بساز  ممکن است او کشته شود. این فیلم ساز اصولگرا در طی سال های گذشته فیلم هایی همچون اخراجی ها ، زندانی ها و … را ساخته

به گزارش تیتر داغ به نقل از عصر ایران ، این کارگردان اصول گرا ادعا کرده است ، اگر در مورد شهید رجایی رئیس جمهور ترور شده فیلمی بساز  ممکن است او کشته شود. این فیلم ساز اصولگرا در طی سال های گذشته فیلم هایی همچون اخراجی ها ، زندانی ها و … را ساخته است که از استقبال زیادی از سمت تماشاگران روبرو شده است ، مخصوصا فیلمی همچون اخراجی ها از استقبال بسیار بالایی از سمت تماشاگران سینمایی قرار گرفت.

مسعود ده نمکی در مصاحبه ای که با رادیو نمایش  داشت گفته است که علاقه مند است فیلمی درباره شهید محمد علی رجایی بسازد ، وی در این گفتگو اعلام کرد: فیلمی که من می خواهم بسازم نه بر اساس آنچه به طور رایج درباره شهید رجایی مطرح است که بر اساس واقعیت هاست به همین خاطر، ساخت آن خطرناک است و امکان دارد حتی به حذف فیزیکی او منجر شود.

ده نمکی: اگر درباره شهید رجایی فیلم بسازم ممکن است کشته شوم
وی توضیح داد: کسانی که رجایی را به شهادت رساندند، همچنان در ساختار قدرت حضور دارند و مانع از تحقیقات درباره پشت پرده ترور شهید رجایی هستند چه رسد به این که بگذارند کسی در این باره فیلم بسازد.

ده نمکی در عین حال تصریح کرد که در این باره تحقیق نیز کرده و کتابی را آماده چاپ کرده ولی هنوز به مرحله مجوز نرسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.