تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 5:36
کد خبر : 93621

دورخیز شاگردان یزدانی برای فتح جام باشگاه‌های جهان

دورخیز شاگردان یزدانی برای فتح جام باشگاه‌های جهان

نماینده ایران در حالی مهیای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود که آزادکاران این تیم نخستین اردوی آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند.

به گزارش تیتر داغ؛  رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه با حضور یک تیم ایرانی و احتمالاً ۵ تیم خارجی در تهران برگزار می‌شود و این در حالیست که تیم بانک شهر با سرمربیگری رضا یزدانی به عنوان یکی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات است.

بر این اساس رضا یزدانی و همکارانش در کادر فنی طبق برنامه در حال برپایی اردوهای آماده سازی برای آزادکاران خود هستند تا به نتایج خوبی در جام باشگاه‌های جهان دست یابند.

در همین راستا هادی حبیبی مربی تیم این تیم پس از پایان نخست اردوی شاگردانش برای حضور در جام باشگاه‌های جهان گفت: نخستین مرحله از تمرینات آزادکاران ما روز اول بهمن ماه آغاز شد که تا هفته گذشته ادامه داشت. تیم بانک شهر با توجه کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر امسال به جام باشگاه‌های جهان راه یافت و ما در نظر داریم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم.

وی در خصوص اردوی بعدی این تیم گفت: طبق برنامه قرار است پس از یک استراحت کوتاه و پایان نخستینب میدان رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ که از دیروز در کرواسی آغاز شده، دومین اردوی تیم را برگزار کنیم.

نماینده ایران در حالی مهیای حضور در جام باشگاه‌های جهانی می‌شود که رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان و قهرمان ۳ دوره بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا، هدایت این تیم را بر عهده دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.