تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 6:17
کد خبر : 24456

دومین دوره طرح جامع «از مهارت تا اشتغال» برگزار می شود

دومین دوره طرح جامع «از مهارت تا اشتغال» برگزار می شود

دومین دوره طرح جامع «از مهارت تا اشتغال» با هدف توانمندسازی فعالان حوزه مهارت‌های نرم با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی برگزار می شود.

به گزارش تیتر داغ:  دومین دوره طرح جامع از مهارت تا اشتغال با هدف توانمندسازی فعالان حوزه مهارت‌های نرم، برنامه‌نویسی پایتون، دیجیتال مارکتینگ و علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

این دوره با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با محوریت توانمندسازی، مهارت‌افزایی و موفقیت شغلی به صورت بوت کمپ در چهار بخش مهارت‌های نرم، برنامه‌نویسی پایتون، دیجیتال مارکتینگ و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر یکی از دغدغه‌های جوانان در حین و پس از فارغ‌التحصیلی، مهارت‌آموزی در رشته تحصیلی، اشتغال و دستیابی به رشد و بالندگی علمی است. فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مسیر کسب تجربه و عینی‌سازی آموخته‌های خود، ایده‌ها و اهداف ارزشمندی را پرورش داده‌اند که رسیدن به این اهداف ملزم وجود بسترهای عملی و فراگیری دانش از صاحبان تجربه است.

طرح جامع از مهارت تا اشتغال نیز با همین هدف طراحی شده تا بستر رشد، توسعه و رسیدن به اهداف را برای جوانان فراهم کند.

علاقه‌مندان و مشارکت کنندگان در در این طرح ابتدا روی مهم‌ترین مساله روز دنیا که توانمندسازی در مهارت‌های نرم است، ورود می‌کنند و سپس با برگزاری ۴۸ ساعت کارگاه توانمندسازی تعاملی و مساله محور به کار خود ادامه می‌دهند. ارائه فرصت‌های داوطلبانه، بستر کسب تجربه و به کارگیری مهارت‌های ارائه شده در محیط واقعی کار برای جوانان نیز در این دوره دیده شده است.

در ادامه بر اساس نیاز سازمان‌ها و مخاطبین، مسیر توانمندسازی تخصصی (مهارت سخت) در سه بخش دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی پایتون و علوم اجتماعی به همراه تضمین استخدام برترین دانش‌پذیران و همچنین تسهیل ورود ایده‌پردازان به شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد نیز فراهم شده است.

این دوره آموزشی از ۷ مهرماه ١۴٠٠ آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.