تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 5:59
کد خبر : 25226

دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با سناتور جمهوری خواه درباره برنامه هسته ای ایران

دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با سناتور جمهوری خواه درباره برنامه هسته ای ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد با سناتور جمهوریخواه آمریکا درباره تهدید برنامه هسته‌ای ایران گفت و گو کرده است.

به گزارش تیتر داغ:  وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در حساب توییتری خود مدعی شد با سناتور تام کاتن، نماینده جمهوری خواه ایالت آرکانزاس در سنای آمریکا دیدار کرده است.

یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیام توئیتری خود با تکرار ادعا‌های بی اساس گذشته خود مدعی شد: خوشحالم که امروز دوباره سناتور تام کاتن را دیدم. ما در مورد تهدید برنامه هسته‌ای ایران و فعالیت‌های بدخواهانه این کشور در منطقه بحث کردیم. اسرائیل از رهبری و تعهد شما در تقویت ائتلاف بین دو کشور ما سپاسگزار است.

این در حالی است که یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در نشست سه‌جانبه با وزرای خارجه آمریکا و امارات نیز که به مناسبت سالروز امضای توافق سازش موسوم به توافق آبراهام (ابراهیم) برگزار شده بود، ادعا کرد که این رژیم برای همه ازجمله فلسطینی‌ها حق زندگی قائل است.

یائیر لاپید مدعی شد: توافقات عادی‌سازی برای این حاصل شد که ملت‌ها به این باور رسیدند که تغییر تاریخ در منطقه ضروری است. همه ازجمله فلسطینی‌ها به طور مساوی حق زندگی دارند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه به دروغ پردازی در مورد کشورمان پرداخت و گفت: ایران به یک تهدید تبدیل شده، برای غنی‌سازی اورانیوم تلاش می‌کند و دنیا را فریب می‌دهد.

او در ادامه ادعا‌های خود افزود: ایران تمام منطقه را تهدید می‌کند و هر روز که مذاکرات به تعویق بیفتد در مسابقه تسلیحات هسته‌ای پیشروی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.