کنعانی:
رژیم آپارتاید اسرائیل تهدیدی برای صلح و امنیت بینالمللی است

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: رژیم آپارتاید اسرائیل نه فقط تهدیدی برای ملت فلسطین، بلکه تهدیدی برای صلح و امنیت بینالمللی است.
به گزارش تیتر داغ؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب شخصی خود در شبکه ایکس، نوشت: مصوبه جدید کنیست رژیم جعلی اسرائیل در “مخالفت با تشکیل کشور فلسطین” در ادامه نُه ماه جنایات جنگی و نسلکُشی مستمر فلسطینیان توسط ارتش تروریستی این رژیم، یک بار دیگر ماهیت نژادپرستانه رژیم غاصب صهیونیستی را به همه جهانیان نشان داد.
وی افزود: رژیم آپارتاید اسرائیل نه فقط تهدیدی برای ملت فلسطین، بلکه تهدیدی برای صلح و امنیت بینالمللی است.
کنعانی تاکید کرد: در سایه بیعملی دولتها و سازمانهای بینالمللی از جمله سازمان ملل متحد در تأمین حقوق مسلّم ملت فلسطین و اِعمال حقوق و مقررات آمره بینالمللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، مقاومت و مبارزه علیه اشغالگران تا زمان اِحقاق حقوق کامل فلسطینیان، حق این ملت تحت اشغال است.
منبع: مهر
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰