تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 8:13
کد خبر : 4833

شرایط بهره‌مندی معلمان از مزایای طرح رتبه‌بندی

شرایط بهره‌مندی معلمان از مزایای طرح رتبه‌بندی

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طبق تصویب نامه ۱۷ آذرماه هیئت وزیران، معلمان دارای صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه ای با سابقه بیش از ۲ سال سابقه کار از مزایای اجرای طرح رتبه بندی بهره مند می شوند.

به گزارش تیتر داغ ؛ غلامرضا دانش فر در جلسه کارگروه استانی طرح رتبه بندی فرهنگیان، اظهار کرد: فرهنگیان بر اساس سابقه خدمت، دوره‌های آموزشی، نمرات ارزشیابی و بررسی سه صلاحیت حرفه‌ای، عمومی و تخصصی که توسط کمیته‌هایی ارزشیابی شده است در رتبه یک تا پنج جای می‌گیرند.

وی ادامه داد: همکاران فرهنگی که در تاریخ دوم اردیبهشت ۱۳۹۴ دارای رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی گردیدند در رتبه های یک تا پنج تطبیق داده می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طبق مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای اجرای این طرح، ناچار هستیم تفکیک مشاغل اداری و آموزشی را انجام دهیم و در قانون مربوط به طرح رتبه بندی به صراحت ذکر شده معلم نیروی آموزشی است که در حال حاضر در مدرسه مشغول به تدریس است.

دانش فر با بیان اینکه سیستم حسابداری آموزش و پرورش این اداره کل از نقدی به تعهدی تغییر یافته است، افزود: برای شفافیت بیشتر در امور باید ادارات آموزش و پرورش در استان، مناطق و شهرستان ها بدهی ها و مطالبات همکاران را به صورت لحظه ای شناسایی و رصد نمایند.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.