تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 - 9:28
کد خبر : 11425

طرفداران نتانیاهو به خبرنگاران حمله کردند

طرفداران نتانیاهو به خبرنگاران حمله کردند

با افزایش انتقادات رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نخست‌وزیر این رژیم، شماری از طرفدارانش به خبرنگاران در قدس اشغالی حمله کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ پس از آنکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رسانه‌ها را به تبلیغ برای قتل او متهم کرد، شماری از طرفدارانش به خبرنگاران در قدس اشغالی حمله کردند.

حمله طرفداران نتانیاهو به خبرنگاران در حالی انجام گرفت که روزنامه صهیونیستی چندی پیش از اخراج ۴۰ خبرنگار و روزنامه‌نگار از رسانه‌های مختلف صهیونیستی با انگیزه‌های سیاسی از جمله رویکرد انتقادی نسبت به «بنیامین نتانیاهو» خبر داده بود.

پیش از این روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که «باراک راوید»، که خبرنگار با تجربه در حوزه دیپلماتیک است، به همراه ۳۹ نفر دیگر روز یک شنبه نامه‌ای مبنی بر عدم همکاری از طرف رسانه‌های خود دریافت کرده‌اند که به نظر می‌رسد انگیزه‌های سیاسی در پشت آن است.

راوید به خاطر گزارش‌ها در زمینه روابط میان رژیم صهیونیستی و آمریکا و اروپا از خبرنگاران معروف صهیونیست محسوب می‌شود.

گفته می‌شود نتانیاهو پیش از این نیز از باراک راوید انتقاد کرده بود. یک خبرنگار روزنامه هاآرتص نیز روز یک شنبه از دریافت چنین نامه‌ای خبر داده است.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند ”سارا نتانیاهو“، همسر بنیامین نتانیاهو، خواستار توقف تبلیغات علیه خانواده او و دعوت‌ها به ترور پسر و همسرش شد.

نتانیاهو دارای چهار پرونده قضایی است که یکی از آن‌ها مربوط به پرداخت رشوه به یک روزنامه صهیونیستی برای پوشش اخبار مثبت درباره خود وخانواده‌اش است.

منبع: جوان

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.