تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 6:08
کد خبر : 4648

طلاق بازیگر زن هالیوودی از شوهر ایرانی اش

طلاق بازیگر زن هالیوودی از شوهر ایرانی اش

جینا دیویس بازیگر زن هالیوودی از همسر ایرانی اش رضا جراحی که در سال ۲۰۰۱ با هم ازدواج کرده بودند، طلاق گرفت.

به گزارش تیتر داغ؛ رضا جراحی ، با اشاره به تفاوت هایی غیر قابل انکار در مورد ازدواجشان ، در روز سه شنبه مدارکی را طبق اسناد و شواهد ارائه داد که نشان می دهد این زوج از ماه نوامبر گذشته جدا شده بودند، آنها در سپتامبر ۲۰۰۱ ازدواج کرده بودند که حاصل آن، سه فرزند است که یک دختر و ۲ دوقلو است ، آلیز ۱۶ ساله و دوقلوی ۱۳ ساله فرزندان پزشک ایرانی و بازیگر هالیوود هستند.

 

بازیگر زن هالیوودی

طلاق بازیگر زن هالیوودی

طلاق بازیگر زن هالیوودی از شوهر ایرانی اش

بیش از ۱۰ سال پیش بود که خبر ازدواج آنها به همراه مسئله اختلاف سنی شان منتشر شد و بخشی از زندگی خانم بازیگر آمریکایی با نام جراح ایرانی گره خود ؛ خبرها اینطور منتشر شد که :جینا دیویس، بازیگر ۵۸ ساله ی برنده جایزه اسکار، با مردی ازدواج کرده که ۱۵ سال از او جوان تر است. همسر بازیگر مشهور جراح پلاستیک و یک ایرانی است که ۴۳ سال سن دارد اما حالا خبر جدید در مورد این هنرپیشه و برنده جایزه اسکار اینطور منتشر شده است که :جینا دیویس، بازیگر ۶۲ ساله آمریکایی از همسرش رضا جراحی، جراح پلاستیک زیبایی ایرانی-آمریکایی جدا شد.

ماجرای طلاق بازیگری زن هالیوودی از رضا جراحی

رضا جراحی که چهارمین همسر دیویس بود بعد از ۱۷ سال زندگی با این ستاره دنیای سینما با درخواست طلاق به دادگاه از او جدا شده است درخواستی که چند روز پیش از سوی جراحی به دادگاه رسیده است. براساس گزارشات علت اصلی جدایی این پزشک ایرانی از همسرش مشکلات و اختلافات غیرقابل حل عنوان شده است. گفته می شود که رضا جراحی به دنبال این است که سرپرستی این فرزندان به صورت اشتراکی حل و فصل شود و از طرفی درخواست کرده که جینا دیویس بازیگر و مدلینگ آمریکایی مشمول کمک های دولتی به همسر طلاق گرفته نشود.

 

منبع: وب گردی

 

انتهای متن /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.