تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 8:31
کد خبر : 29700

عربستان سعودی از حملات دردناک یمنی‌ها به شورای امنیت پناه بُرد

عربستان سعودی از حملات دردناک یمنی‌ها به شورای امنیت پناه بُرد

عربستان سعودی که از حملات دردناک مقاومت یمن به ستوه آمده است، از این حملات به شورای امنیت سازمان ملل متحد پناه بُرد و خواستار برگزاری جلسه فوق العاده این شورا شد.

به گزارش تیتر داغ؛ عربستان سعودی اخیراً نامه‌ای را خطاب به شورای امنیت سازمان ملل متحد نوشته است. رسانه‌ها اعلام کردند که این نامه پس از حملات اخیر یمنی‌ها به عمق خاک سعودی ارسال شده است.

بر اساس این گزارش، عربستان سعودی در نامه مذکور ضمن محکوم کردن حملات یمنی‌ها به خاک خود، از مقامات شورای امنیت خواسته است تا هرچه سریع‌تر یک جلسه فوق العاده را به منظور بررسی حملات برگزار کنند.

در نامه عربستان سعودی به شورای امنیت آمده است: ریاض می‌خواهد که شورای امنیت حملات یمنی‌ها به خاک عربستان را تروریستی خوانده و آن را محکوم کند.

این درحالی است که شب گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تأسیسات آرامکو در جده و تأسیسات حیاتی عربستان در ریاض پایتخت این کشور را هدف قرار دادیم و نام این عملیات، عملیات سوم شکست محاصره علیه عربستان است.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی و آغاز هشتمین سال ایستادگی در برابر جنایات ائتلاف سعودی- اماراتی است. نیروهای یمنی در جریان عملیات مذکور، پالایشگاه‌های رأس تنوره و رابغ هدف چند حمله پهپادی قرار گرفت. همچنین جیزان و نجران نیز هدف قرار گرفتند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.