تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 14:14
کد خبر : 17492

عرضه کالا‌های بورسی در بازار غیر بورسی ممنوع است

عرضه کالا‌های بورسی در بازار غیر بورسی ممنوع است

شریعتمداری گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که هر کالایی که در بورس عرضه شده است در بازار غیر بورس عرضه نکنیم.

به گزارش تیتر داغ؛  محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از ۴۰ قلم داروی جدید توسط شرکت‌های تابعه شستا، اظهار کرد: در سراسر کشور کار‌های بزرگی توسط شستا انجام شده است.

وی گفت: در مجوعه معاونت‌های وزارت کار نماینده‌های ویژه‌ای برای مناطق محروم در نظر گرفته ایم که بازدید دارند و در همان بازدید‌ها تمهیداتی را در نظر می‌گیرند، هیچ افولی نباید در اواخر دولت داشته باشیم.

شریعتمداری افزود: تا پایان دولت باید تمام پروژه‌های نیمه کاره شستا انجام شود، شستا صورت‌های مالی خود را در مجمع عمومی اعلام کرد که پس از سال‌ها این اتفاق جدیدی بود و سال‌ها بود که این صورت‌های مالی شفاف نبوده است.

وی افزود: توجه ویژه به نظم و ترتیب در بودجه، یک اقدام ارزشمند در شستاست، در سال ۹۹، دقت شده بود که در چارچوب برنامه عملیاتی انجام شود و در چارچوب بودجه اقدامات انجام شده است.

وزیر کار بیان کرد: قدم خوبی را برای ایجاد سامانه شفافیت در شستا برداشته ایم، ما درباره شفافیت زیاد صحبت خواهیم کرد چراکه شفافیت، اکسیر جان بخش فعالیت‌های اقتصادی است، از دری که شفافیت وارد شود از در دیگر فساد خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: از هر پیشرفت با موضوع شفافیت حرف خواهیم زد و رونمایی می‌کنیم و دنبال شفافیت سمبلیک نیستیم شفافیت باید عملی باشد. سیستمی شدن فرایند دستی در شستا انجام شده است.

وزیر کار گفت: تمام تحقیقاتی که از ظرفیت شستا در جهش تولید داشتیم با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد موضوع جهش تولید باید با جدیت بیشتر در سال آینده هم در دست قرار گیرد. باید کالا‌هایی تولید کنیم که با تکنولوژی بیشتری ایجاد می‌شود و باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

شریعتمداری گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که هر کالایی که در بورس عرضه شده است در بازار غیر بورس عرضه نکنیم.

وی بیان کرد: در فراز و فرود بورس، شستا یار دولت بوده است، در هر دوره اقداماتی را انجام دادیم و بورسی کردن شستا با تلاش همکاران ما بوده که انجام شده است.

وزیر کار تصریح کرد: استمرار استفاده پذیری از سامانه ها و اطلاعات در سامانه های شستا باید با قدرت ادامه یابد و امکان ارایه و استفاده از آن برای مخاطبان خاص و عام ایجاد شود.

وی افزود: راه اندازی بخش های دانش بنیان و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر باید در دستور کار قرار گیرد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: مدیران شستا توانستند تعداد محصولات قابل عرضه در بورس کالا را از ۳ محصول به ۲۸ محصول برساند و باید این مسیر را تا عرضه تمام‌محصولاتی که قابلیت عرضه در بورس کالا دارد ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.