تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 10:57
کد خبر : 25298

عصای هوشمند نابینایان در انتظار اخذ مجوز

عصای هوشمند نابینایان در انتظار اخذ مجوز

مدیر عامل شبکه‌ی ملی نابینایان کشور گفت: عصای هوشمندی تولید کردیم که هنوز مجوز‌های لازم را نگرفته و در زمان مناسب رونمایی می‌شود.

به گزارش تیتر داغ:  حمید جعفری مدیر عامل شبکه‌ی ملی تشکل‌های افراد معلول نابینایان کشور به مناسبت روز عصای سفید در نشست تخصصی با انجمن‌های فعال در امور نابینایان اظهار کرد: تعاملاتی که بین ما و سازمان بهزیستی است باید ادامه دار باشد اکنون  ما فقط طرح مساله می‌کنیم کار رئیس بهزیستی یعنی تاسیس شبکه و این کار بسیار بزرگ و جهادی بود.

مدیر عامل شبکه‌ی ملی تشکل‌های افراد معلول نابینایان کشور با بیان اینکه کار شبکه ما یک استراتژی جهادی است تصریح کرد: ما در چارچوب‌های تنگ قانون نمی‌گنجیم آموزش‌های مورد نیاز ما به سه بخش همگانی عمومی و آموزش عالی تقسیم می‌شود در بخش آموزش‌های همگانی متاسفانه ارتباط میان مردم با معلول بسیار ضعیف است این که مردم چگونه با نابینا برخورد کنند نیاز به آموزش دارد.

جعفری ادامه داد: آموزش عمومی آموزش‌های مربوط نابینایان است مثل بریل که منسجم نیست و خوب ارائه نمی‌شود بحث‌هایی در خصوص آموزش‌های فنی حرفه‌ای داریم که معطل مانده در بخش آموزش عالی نحوه آزمون‌ها ارتباط با اساتید که در همه‌ی این زمینه‌ها مشکل داریم این طرح‌ها را می‌توانیم احیا کنیم و رسیدگی شود.

وی افزود: در بخش تجهیزات نسبت به جهان بسیار عقب هستیم اکنون  جهان بسیار پیشرفته‌تر از ما است ما یک عصای هوشمند تولید کردیم که هنوز مجوز‌های لازم را نگرفته و در زمان مناسب رونمایی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.