تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 6:43
کد خبر : 93327

فردی: رقابت نزدیکی با رقبا برای کسب عنوان قهرمانی داریم

فردی: رقابت نزدیکی با رقبا برای کسب عنوان قهرمانی داریم

سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.

به گزارش تیتر داغ؛ ‌مینا فردی در خصوص بازی‌های هفته‌های سوم تا پنجم لیگ تکواندو بانوان گفت: طی سالیان گذشته همانطور که انتظار می‌رفت حامیان مالی بیشتری به لیگ تکواندو بانوان ورود پیدا کردند و این سرمایه گذاری موجب شد تا در جریان حمایت‌های مالی، حضور ملی پوشان و بازیکنان باتجربه را در تیم‌های مختلف شاهد باشیم. همچنین این مهم باعث شد رقابت‌های نزدیک تر و جذاب‌تری را ببینیم و حالا نیز به هفته پایانی رسیدیم.

فردی ادامه داد: خدا را شکر که این اتفاق افتاد چراکه با ورود حامیان مالی به بالا رفتن سطح رقابت‌ها و همچنین رفع دغدغه تکواندوکاران برای آمادگی بیشتر کمک شد و مانند سال‌های گذشته اکثر بازیکنان خوب در یک وزن در کنار هم در یک یا ۲ متمرکز نشده اند. همین پخش شدن آنها در تیم‌های مختلف به جذابیت لیگ کمک شایانی کرد. با توجه به بالا رفتن سطح رقابت‌ها تیم‌های مدعی بیشتری در کورس قهرمانی داریم. با این شرایط «بیمه تجارت نو» آماده مبارزه با مدعیان است و تلاش می‌کنیم سکوی نخست را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: سطح فنی این دوره از مسابقات به دلایلی که ذکر شد در شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل بود و تیم ما هم همانند گذشته به عنوان یک مدعی وارد این مسابقات شد، امیدوارم بتوانیم بعد از نایب قهرمانی فصل گذشته، عنوان قهرمانی این فصل را در رقابت با مدعیان از آن خود کنیم.

فردی در مورد توجه کادر فنی تیم ملی به مسابقات لیگ هم گفت: از آنجایی که سطح رقابت‌ها بسیار نزدیک است بازیکنانی که از تیم ملی جا ماندند، در تلاش هستند تا با عملکرد خوبشان در لیگ بتوانند نظر کادر فنی را برای شانس مجددشان در تیم ملی جلب کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.