تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 8:35
کد خبر : 35242

فروش اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن در فروشگاه سل

فروش اقساطی یخچال فریزر بدون ضامن در فروشگاه سل

 انواع یخچال فریزر در بازار با افزایش رقابت بین تولیدکنندگان یخچال و فریزر و آمدن تکنولوژی و فناوری‌های جدید هر روز محصولات متنوع و جدیدی به بازار فروش عرضه می‌شود و همین موضوع علاوه بر اینکه موجب وسیع شدن رنج قیمت یخچال فریزر در مدل‌های مختلف شده کار انتخاب را برای خریداران نیز سخت کرده

 انواع یخچال فریزر در بازار

با افزایش رقابت بین تولیدکنندگان یخچال و فریزر و آمدن تکنولوژی و فناوری‌های جدید هر روز محصولات متنوع و جدیدی به بازار فروش عرضه می‌شود و همین موضوع علاوه بر اینکه موجب وسیع شدن رنج قیمت یخچال فریزر در مدل‌های مختلف شده کار انتخاب را برای خریداران نیز سخت کرده است.
قبل از خرید یخچال فریزر باید ابتدا با انواع آن آشنا شوید و سپس محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز، سلیقه و همچنین توان مالی شما باشد. در این بخش شما را با انواع یخچال فریزر موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

یخچال اقساطی بدون چک

یخچال فریزر بالا فریزر پایین
یخچال فریزر بالا فریزر پایین از پرفروش‎ترین مدل‌های یخچال فریزر در بازار است که به یخچال فریزر کمبی نیز شهرت دارند. شما بر حسب نیاز می‌توانید مدل‌های فریزر بالا یا فریزر پایین را انتخاب کنید که هر یک مزایای مختلفی را دارند. در حالت کلی مدل‌های فریزر پایین مورد توجه بیشتری در بازار قرار داشته و از طرفی قیمت بالاتری نیز دارند.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوقلو یکی از یخچال فریزرهای پرطرفدار در بازار است که از گذشته تا به امروز بسیاری از خانواده‌ها که نیاز به فضای بالایی برای ذخیره سازی مواد غذایی دارند یا خانواده پرجمعیتی هستند این مدل از یخچال فریزر را برای خرید انتخاب می‌کنند. یخچال فریزر دوقلو از دو دستگاه جداگانه فریزر و یخچال تشکیل شده است که شما می‌توانید این دو بخش را در کنار یکدیگر یا به صورت جداگانه استفاده کنید و میزان حجم بخش یخچال و فریزر مساوی است.

یخچال فریزر ساید بای ساید
یخچال ساید بای ساید جزو یخچال‌های شیک و بروز است که در چند سال اخیر در جهان فروش خوبی را داشته است. در مدل‌های مختلف یخچال ساید بای ساید از فناوری‌های روز استفاده شده و در واقع آن را می‌توان مدل ارتقا یافته یخچال فریزر دوقلو دانست با این تفاوت که بخش یخچال و فریزر یکپارچه شده است. قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید معمولا نسبت به قیمت یخچال فریزر دوقلو بالا است اما امکان تنظیم حجم برای مصرف کنندگان در بخش یخچال و فریزر به شکل بهتری وجود دارد.

یخچال فریزر درب فرانسوی
اگر نیاز به یخچال فریزر عریض دارید که بتوانید کیک بزرگ و ظروف عریض را به راحتی در دستگاه جای دهید یخچال فریزر درب فرانسوی انتخاب خوبی برای شما است این یخچال دارای دو درب در بخش بالایی یخچال و تعدادی کشو در بخش پایینی فریزر است. قیمت یخچال و فریزر درب فرانسوی نسبت به ساید بای ساید بالاتر است.

یخچال فریز چهار درب
یخچال فریز چهار درب همانطور که از نامش پیداست دارای دو درب در بخش یخچال و دو درب در بخش فریزر است. در واقع می‌توان گفت که یخچال فریزرهای چهار درب شبیه یخچال فریزرهای درب فرانسوی هستند با این تفاوت که در بخش فریزر به جای کشو دو درب جداگانه تعبیه شده است. البته امکان قرار دادن مواد غذایی بزرگ دیگر برای شما امکان پذیر نیست اما به دلیل آن که کشوها تفکیک شده‌اند مواد غذایی را به راحتی طبقه بندی می‌کنید.

بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی

همانطور که گفتیم از پرفروش‌‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار مدل‌های یخچال فریزر کمبی است. از آنجا که قیمت یخچال ایرانی نسبت به قیمت یخچال خارجی بهتر است بسیاری از خانواده‌ها خرید یخچال ایرانی را به خارجی ترجیح می‌دهند اما در این میان سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی متعلق به کدام برندهای ایرانی هستند.
در ایران اولین یخچال فریزر کمبی توسط شرکت الکترواستیل و بعد از آن توسط شرکت امرسان تولید و بازار فروش عرضه شده است. امروزه شرکت‌های مختلف ایرانی بسیاری یخچال فریزرهای کمبی را طراحی و بازار فروش عرضه می‌کنند که در بین آنها می‌توانیم بگوییم که یخچال فریزر الکترواستیل، یخچال فریزر هیمالیا، یخچال فریزر امرسان و یخچال فریزر اسنوا جزو بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار هستند که انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه

اگر قصد خرید یخچال فریزر دوقلو را دارید و این سوال که یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه؟ ذهن شما را درگیر کرده است باید بگوییم که در بین برندهای خارجی بدون شک یخچال فریزر دوقلو سامسونگ، ال جی و بوش جزو انتخاب‌های اول بسیاری از افراد هستند.

اگر به دنبال خرید یخچال فریزر دوقلو ایرانی هستید یخچال فریزر دوقلو پارس، یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، یخچال فریزر دوقلو اسنوا، یخچال فریزر دوقلو دوو، یخچال فریزر دوقلو اورست و یخسازان انتخاب خوبی برای شما هستند.

بهترین یخچال فریزر سال

در حالت کلی بهترین یخچال فریزر سال برای شما یخچالی است که متناسب با نیاز شما باشد. برخی از یخچال و فریزرها از نظر مصرف کنندگان به عنوان بهترین یخچال فریزر سال شناخته می‌شوند که در این بخش چند مدل را نام برده‌ایم:

  • ساید بای ساید سامسونگ مدل Z7
  • ساید بای ساید ال جی j 317
  • یخچال فریزر دوو مدلD2BF-0028GW
  • سامسونگ مدل RF23J9011SR
  • ال جی مدل LSXS26366S
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K918BG
  • یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-L5315S
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید پاکشوما مدل P190S
  • یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230S
  • یخچال و فریزر دوقلو امرسان مدل RH16D-FN16D
  • یخچال و فریزر امرسان مدل TF14T305-M
  • یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW
  • یخچال و فریزر اسنوا مدل S3/0275 TI
  • یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS
  • یخچال و فریزر الکترواستیل مدلES27
  • یخچال فریزر دوقلو زیرو وات مدلZ4
  • – یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما

قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

عوامل مختلفی چون برند سازنده، میزان ظرفیت، نوع مدل و امکانات دستگاه همگی تعیین کننده قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی در مدل‌های مختلف هستند. اما با توجه به اینکه این یخچال‌ها از نظر مصرف کننده از لحاظ کارایی و کیفیت مثبت ارزیابی شده‌اند و در دسته‌ی بهترین و پرفروش‌‌ترین یخچال فریزهای ایرانی قرار گرفته‌اند باید گفت که قیمت مناسبی دارند.

قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب

بدون شک قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب نسبت به قیمت یخچال فریزر برندهای مطرح خارجی برای مصرف کننده مناسب‌‌تر است. برای مثال قیمت یخچال فریزر امرسان بدون برفک در مدل‌های مطرح نسبت به قیمت یخچال فریزر سامسونگ و الجی با همان ظرفیت و کارایی مناسب‌‌تر است.

فروش اقساطی یخچال فریزر در فروشگاه سل

از آنجا که قیمت یخچال فریزر ایرانی و خارجی بالا است بسیاری از افراد توان مالی کافی برای خرید نقدی ندارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و می‌خواهید خرید یخچال فریزر را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی انجام دهید اما از آنجا که قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره، قیمت یخچال فریزر اسنوا و سایر مارک‌های معتبر برای شما گران است بهترین گزینه برایتان خرید یخچال اقساطی از فروشگاه اینترنتی سل است.
اگر به دنبال خرید یخچال قسطی در کرمانشاه، شیراز، تهران، اصفهان و شهر محل زندگی خود هستید باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر است و شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور به آن دسترسی دارید و خرید اقساطی یخچال فریزر را با بهترین شرایط انجام خواهید داد.
فروشگاه اینترنتی سل در زمینه فروش اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل، فروش یخچال اقساطی اسنوا، فروش اقساطی یخچال فریزر دوو و سایر مارک‌های ایرانی و خارجی فعالیت دارد. در واقع در این فروشگاه طیف وسیعی از مدل‌های مختلفی از یخچال و فریزر از مارک‌های مختلف به فروش می‌رسد به خاطر همین موضوع شما بر اساس نیاز، سلیقه و توان مالی به راحتی یخچال فریزر دلخواه خود را یافته و آن را به صورت اقساط خریداری خواهید کرد.
یکی دیگر از وجه تمایزات فروشگاه اینترنتی سل نسبت به سایر فروشگاه‌ها این است که روش‌های متنوعی را برای خرید در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به خرید قسطی یخچال فریزر بدون ضامن، خرید قسطی یخچال فریزر با کسر از حقوق، خرید قسطی یخچال فریزر با سفته، خرید اقساطی یخچال فریزر بدون چک اشاره کرد.

یخچال اقساطی بدون چک

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های خرید قسطی، خرید یخچال اقساطی بدون چک در فروشگاه اینترنتی سل است. در واقع شما با انتخاب این روش برای خرید قسطی علی رغم اکثر فروشگاه‌ها نیازی به ارائه چک معتبر ندارید و می‌توانید یخچال فریزر دلخواه خود را بدون چک از فروشگاه معتبر سل خریداری کرده و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت یخچال فریزر در فروشگاه سل

قیمت مدل‌های مختلف یخچال فریزر در فروشگاه اینترنتی و حضوری متفاوت است و اگر شما می‌خواهید یخچال فریزر دلخواه خود را با بهترین قیمت خریداری کنید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.
در فروشگاه لوازم خانگی سل قیمت یخچال فریزر دوو، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو، قیمت یخچال فریزر سامسونگ، قیمت یخچال فریزر امرسان، قیمت یخچال زیرووات، قیمت یخچال فریزر اسنوا و سایر مدل‌های یخچال و فریزر ایرانی و خارجی بهترین قیمت بازار است. فروشگاه سل یک مشتری مدار است که در جهت جلب رضایت و حفظ حقوق مشتریان تمام محصولات خود را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند.

منبع : فروشگاه سل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.