تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 19:37
کد خبر : 90411

فیلم ترسناک جدید

فیلم ترسناک جدید

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌ های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده ‌است. در این‌ گونه فیلم ‌ها از صحنه‌ های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی – تخیلی تداخل دارند.

فیلم ترسناک یکی از ژانرهای فیلم است که در ابتدا خیلی تحت تأثیر فیلم‌ های اکسپرسیونیسم قرار داشت. در این ژانر از عناصر ترس، نفرت و وحشت استفاده شده ‌است. در این‌ گونه فیلم ‌ها از صحنه‌ های خوفناک، ترسناک و فراطبیعی استفاده شده و معمولاً با ژانرهای فانتزی و علمی – تخیلی تداخل دارند. این ژانر شباهت نزدیکی نیز با ژانر دلهره‌ آور دارد. در فیلم ترسناک با استفاده از وحشت از ناشناخته‌ ها و کابوس ‌ها، ترس به بیننده القا می ‌شود. استفاده از نورهای پر کنتراست، فضاهای مرموز و مه‌ آلود، موسیقی دلهره‌ آور و همچنین نورپردازی با مایه‌ های تیره از ویژگی‌ های دیگر این گونه از ژانر ترسناک ‌است، اما این دسته از فیلم ها طرفداران بسیار زیادی دارد چرا که دیدن آن ها باعث افزایش آدرنالین در بدن خواهد شد، اما بهترین فیلم ترسناک کدام است؟ برای پاسخ به این سوال و رسیدن به فیلم ترسناک جدید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فیلم نفرین خانه هابز The Curse of Hobbes House 2020

فیلم نفرین خانه هابز محصول سال ۲۰۲۰ کشور انگلستان به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جولییِن بلاک است، این فیلم ششمین تجربه کارگردانی جولییِن بلاک در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد او که فعالیت هنری خود را در زمینه ساخت فیلم از سال ۲۰۰۷ با یک فیلم کوتاه شروع نموده است بیش ۱۲ فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است و آخرین ساخته این کارگردان به سال ۲۰۲۰ باز می گردد که فیلم سینمایی The Curse of Hobbes House را در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ نیز منتشر نمود که در آن هنرپیشگانی چون مایری کالوی، مکنا گایلر، ولید الجدی، کوین لزلی و جو پرایس به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : فیلم نفرین خانه هابز ۲۰۲۰ داستان فیلم درمورد دختر جوانی به اسم «جین دورمنت» است که پس از مرگ عمه اش، انتظار میراث گرانبهایی را از جانب او دارد اما زمانی که پایش را به داخل خانه عمه اش می گذارد، متوجه می شود که تنها ارثی که برایش به جا مانده، بدبختی و مرگ است.

فیلم آماده ای یا نه Ready or Not 2019

فیلم آماده ای یا نه محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی مت بتینلی اولپین و تایلر جیلت و نویسندگی داستان و فیلمنامه گای بوسیک و آر است. کریستوفر مورفی که به صورت مشترکا عهده دار نویسندگی و نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی بوده اند. فیلم Ready or Not به تهیه کنندگی بردلی جی فیشر در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۹ با بدجه ۶ میلیون دلاری توسط کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز به نمایش درامد و توانست با بودجه اندک خود فروش قابل توجهی را در گیشه های سسینما در آمریکا به دست آورد این فیلم توانست در مجموع ۱۰ هفته اکران در آمریکا به فروش ۵۶ میلیون دلاری نیز دست یابد همچنین در جشنواره های مختلف اعم سیتخس نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم ترسناک نیز شد. در این فیلم هنرپیشگانی چون سامارا ویوینگ، آدام برودی، مارک اوبراین، هنری چرنی، اندی مک‌داول، ملانی اسکروفانو، کریستیان برون به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : شب عروسی یک زن جوان هنگامی به کابوس تبدیل می ‌شود که خانواده غیرعادی همسرش، او را وادار به شرکت در یک بازی وحشتناک می ‌کنند و…

فیلم احضار: فراتر از Conjuring: The Beyond 2022

فیلم ترسناک جدید

فیلم احضار: فراتر از محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه کَلوین مک‌ کارتی است، این فیلم یک اثر مستقل از دنیای سینمای احضار که توسط جیمز ون آغاز شد می باشد ،و فقط تشابه اسمی می باشد که فیلم جدید کَلوین مک‌ کارتی با سری فیلم های احضار هم نام می باشد. همین باعث شد بلافاصله پس از عرضه این فیلم در پلتفرم های آنلاین کاربران با انتقادات بسیار پایین از این فیلم استقبال نمایند. این فیلم که محصول کمپانی رپتور می باشد تمامی بازیگران آن ناشناخته و تازه کار می باشند؛ خلاصه داستان : زمانی که شرکت کنندگان شروع به ناپدید شدن می کنند، یک مطالعه گر خواب به اشتباه می افتد که … دانلود فیلم احضار در دنیا بسیار پر طرفدار است، اما باید دقت کنید این فیلم با مجموعه فیلم های احضار متفاوت است.

فیلم شب بخیر مامان Goodnight Mommy 2022

فیلم شب بخیر مامان محصول سال ۲۰۲۲ کشور امریکا به کارگردانی مت سوبل و نویسندگی داستان و فیلمنامه کایل وارن است، این فیلم دومین تجربه کارگردانی مت سوبل در زمینه ساخت فیلم بلند سینمایی می باشد این کارگردان که فعالیت هنری خود را  در زمینه ساخت فیلم از سال ۲۰۰۹ با یک فیلم کوتاه آغاز نموده است در طول بیش از ۱۳ سال فعالیت هنری خود تنها دو فیلم بلند سینمایی را کارگردانی نموده و عمده فعالیت خود را در زمینه ساخت فیلم کوتاه پیش برده است. داستان این فیلم بر پایه یک فیلم اتریشی به نام Goodnight Mommy که در سال ۲۰۱۴ به زبان اتریشی منتشر گردید و توانست جوایز متعدد بیشماری را به دست آورد اقتباس شده است. این فیلم در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ به صورت انحصاری برای پلتفرم آمازون منتشر گردید که در آن هنرپشگانی چون نائومی واتس، کامرون کرووتی، نیکولاس کرووتی، پیتر هرمان به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : فیلم شب بخیر مامان ۲۰۲۲ داستان در مورد الیاس و لوکاس دو برادر دوقلو هستند که پس از مدتی طولانی به دیدار مادرشان می روند، اما پس از گذشت چند روز آنها به رفتار عجیب و سرد او پی می برند و…

فیلم ترسناک جدید

فیلم رستاخیز Resurrection 2022

فیلم رستاخیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه اَندرو سمانس است، این فیلم پنجمین تجربه کارگردانی اَندرو سمانس و سومین فیلم بلند سینمایی او می باشد که در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این کارگردان که فعالیت هنری خود در زمینه کارگردانی را از سال ۲۰۰۰ با ساخت فیلم کوتاه شروع نمود طی این بیست سال تا کنون بیش از ۲ فیلم کوتاه و ۳ فیلم بلند سینمایی را کارگردانی و تولید کرده است. در فیلم جدید او به نام رستاخیز هنرمندانی همچون ربکا هال، تیم راث به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : فیلم رستاخیز ۲۰۲۲ داستان در مورد زنی توانمند، منضبط و موفق به نام مارگارت را روایت می کند که همه چیز را در زندگی تحت کنترل دارد. البته هنگامی که مردی گستاخ و شرور به زندگی او باز می گردد، اوضاع دستخوش تغییراتی می شود که… دانلود فیلم ترسناک ۲۰۲۲ رستاخیز می تواند همان فیلمی باشد که ترس و وحشت را در دل شما بی اندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.