تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 8:58
کد خبر : 18076

قاسم پور: مدیران و سرمربیان ضعیف، باعث بازیکن سالاری در فوتبال هستند

قاسم پور: مدیران و سرمربیان ضعیف، باعث بازیکن سالاری در فوتبال هستند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره آغاز بازی‌های نیم فصل دوم بیستمین دوره از لیگ برتر فوتبال، توضیحاتی داد.

به گزارش تیتر داغ؛ ابراهیم قاسم پور، پیشکسوت فوتبال کشورمان ،  درباره آغاز نیم فصل دوم بیستمین دوره از لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: باید منتظر باشیم و ببینیم آیا تیم‌های لیگ برتر فوتبال در تعطیلات نیم فصل اول توانسته اند مشکلات تاکتیکی خود را برطرف و نفرات مد نظرشان را جذب کنند تا قضاوت درست تری درباره آن‌ها داشته باشیم.

مس رفسنجان عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر فوتبال داشته است

وی درباره بازی مس رفسنجان و استقلال گفت: استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، فراز و نشیب زیادی در بازی هایش داشت و دچار یک سری مسائل و مشکلات بود. نمی‌دانم این مشکلات همچنان ادامه دارند یا تیم استقلال توانسته آن‌ها را برطرف کند، اما تیم استقلال نسبت به مس رفسنجان از لحاظ بازیکن و سازماندهی تیمی سرتر و مطمئنا از شانس بیشتری برای برد برخوردار است. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

وی ادامه داد: به نظرم تیم مس رفسنجان با توجه به اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال، در حد بضاعت خود توانست نتایج قابل قبولی به دست آورد و در صورت رفع معایب تیم و انگیزه کافی بازیکنان، می‌تواند نتایج نیم فصل اول خود را مجددا تکرار کند.

قاسم پور درباره شرکت نکردن برخی بازیکنان استقلال در تمرین اظهار کرد: مدیران و سرمربیان ضعیف، دلیل اصلی به وجود آمدن بازیکن سالاری در فوتبال هستند. در صورتی که بازیکن قرارداد دارد، دیگر نباید در میانه‌های فصل درباره فسخ قرارداد و یا افزایش آن صحبت کند. در هر باشگاهی که بازیکن حرفش را به کرسی بنشاند، ضعف آشکار مدیر و سرمربی تیم تلقی می‌شود.

سایپا همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده است

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی پرسپولیس با سایپا بیان کرد: سایپا سرمربی و بازیکنان نسبتا جوانی دارد. نتایج سایپا با توجه به جوان بودن تیم که تبعاتی مثل نتیجه نگرفتن را در پی دارد، بد تلقی نمی‌شوند. سایپا همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده و بعضا نتیجه هم گرفته است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس مشکل خاصی ندارد و روز به روز کیفیت تیمش بهتر می‌شود. با رفتن چند بازیکن مدتی دچار افت شد، اما ترکیب ایده آل خود را پیدا کرد و توانست قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال هم شود. بازیکنان تیم هم کاملا با انگیزه هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.