تاریخ انتشار : یکشنبه 12 تیر 1401 - 12:14
کد خبر : 33878

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی در سال ۱۴۰۱

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی در سال ۱۴۰۱

از مهم ترین و اصلی ترین اصول برگزاری هر نمایشگاه غرفه سازی آن می باشد که مانند دیگر فعالیت ها هزینه های مربوط به خود را دارد. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی بپردازیم پس اگر تصمیم به راه اندازی غرفه نمایشگاهی دارید این مقاله را از دست ندهید.

از مهم ترین و اصلی ترین اصول برگزاری هر نمایشگاه غرفه سازی آن می باشد که مانند دیگر فعالیت ها هزینه های مربوط به خود را دارد. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی بپردازیم پس اگر تصمیم به راه اندازی غرفه نمایشگاهی دارید این مقاله را از دست ندهید.

اکثریت شرکت های تازه راه اندازی شده دید درستی نسبت به هزینه های ناشی از ساخت غرفه ندارند و ممکن است با انجام خرج های اضافه یا کمتر از حد نیاز با شکست مواجه شوند و نتوانند غرفه موردنظرشان را راه اندازی کنند.

برای این که این مشکل به وجود نیاید بهتر است عواملی که بر قیمت غرفه سازی نمایشگاهی تاثیرگذار می‌ باشد را بشناسید و آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین مکان هایی که مناسب برای معرفی کمپانی ها هستند می توان به نمایشگاه ها اشاره کرد به گونه‌ ای که باید بتوانید در این نمایشگاه ها محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و با مشتریان دیگر ملاقات کنید تا بتوانید راهی برای همکاری در آینده بگشاید نکته‌ای که در خصوص غرفه سازی نمایشگاهی باید در نظر داشته باشید این است که هزینه این کار را طوری در نظر بگیرید که در راستای اهداف کمپانی شما باشد.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی در سال 1401

اگر هزینه های انجام این پروژه را کنترل نکنید ضررهای مالی زیادی متحمل می شوید که این ضرر ها بر تصمیمات شما تاثیر زیادی می گذارد.

یکی از اشتباه ترین باورهای صاحبان شرکت ها و کمپانی های مختلف این است که گران ترین غرفه ‌ها بهترین غرفه ها هستند در صورتی که غرفه هایی در دسته بهترین ها قرار می گیرند که با کم ترین هزینه و انتخاب های هوشمندانه بهترین خدمات را ارائه دهند مواردی که در هزینه غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر می گذارد به شرح زیر می باشد.

  • متراژ فضای مورد نیاز برای غرفه سازی نمایشگاهی
  • هزینه طراحی غرفه برای غرفه سازی
  • هزینه ساخت غرفه
  • نوع متریال های استفاده شده در غرفه سازی
  • برپایی و جمع آوری
  • نورپردازی در غرفه
  • مبلمان

متراژ فضای مورد نیاز برای غرفه سازی نمایشگاهی:

اولین و مهم ترین عاملی که در هزینه غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر زیادی می گذارد می توان به اندازه متراژ مکان موردنظر اشاره کرد یعنی در واقع هزینه مکانی که باید برای ساخت غرفه به ان مراجعه کنید هر چقدر فضای مورد نظر شما متراژ بیشتری داشته باشد یا غرفه مورد نظرتان در نزدیکی دربهای ورود و خروج قرار گرفته شده باشد هزینه ساخت بالاتری دارد.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی در سال 1401

با توجه به این مسئله و بودجه‌ ای که در اختیار دارید می توانید برای اهداف شرکت خود در مورد فضای مورد نظر برای  غرفه سازی تصمیم بگیرید.

هزینه طراحی غرفه برای غرفه سازی:

از دیگر عواملی که تاثیر زیادی و غرفه سازی دارد طراحی غرفه می باشد گروه ها و شرکت های مختلفی در سراسر کشور مشغول به طراحی غرفه ها به درخواست مشتریان می باشند که این شرکت ها هر چقدر بزرگتر و معروف تر باشند هزینه آن ها برای طراحی غرفه بیشتر می باشد اما به دلیل داشتن نمونه کارهای فراوان و سابقه بیشتر قابل اعتماد تر نیز می باشند و طبق مبلغی که به آن ها برای طراحی غرفه پرداخت می کنید می توانید به همکاری با آن ها بپردازید.

در واقع می توان با هرچقدر طراحی غرفه حرفه ای تر و تخصصی تر باشد با توجه به آن هزینه غرفه سازی بیشتری باید پرداخت کنید.

هزینه ساخت غرفه:

یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی بر هزینه غرفه سازی دارد ساخت غرفه می باشد یعنی افرادی که می ‌خواهند اقدام به برپایی و ساخت غرفه کنند هزینه هایی چون هزینه های نجار را در نظر داشته باشند اگر غرفه ای که تصمیم به راه‌اندازی آن را دارید غرفه خاصی می‌ باشد که برای راه اندازی به متریال خاصی نیاز دارید و این مسائل باید از طریق دستگاه ها و روش های مدرن و جدیدی بریده و به هم پیوند شوند باید هزینه این بخش را جداگانه در نظر داشته باشید اما اگر غرفه مدنظر شما غرفه ساده می باشد. از سازه های پیش ساخته که هزینه کمتری را نسبت به سازه های سفارشی دارند می توانید استفاده کنید و در این صورت نیازی به پرداخت هزینه سنگین نیست.

نوع متریال های استفاده شده در غرفه سازی:

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه غرفه سازی نوع متریال های استفاده شده در آن می باشد اگر برای غرفه سازی می خواهید از شیشه استفاده کنید بهتر است قیمت شیشه را در نظر داشته باشید.

اما نکته ای که می توانید با رعایت آن هزینه غرفه سازی را به حداقل برسانید این است که به جای خرید داربست فلزی به اجاره آن اقدام کنید.

گروه طراحی معماری آفنداک با انعقاد قرارداد می‌تواند کلیه مقدمات برپایی غرفه را برعهده بگیرند.

به طور کلی هر چقدر متراژ غرفه بیشتر باشد موادی که برای ساخت آن استفاده می شود هم بیشتر می باشد اقدام به طراحی و ساخت سازه های فانتزی با طراحی های مدرن جدید کنید مطمئناً هزینه ‌های مربوط به متریال افزایش پیدا می کند.

قیمت غرفه سازی نمایشگاهی در سال 1401

برپایی و جمع آوری:

آخرین مسئله ‌ای که در ساخت غرفه تاثیر دارد هزینه برپایی و جمع آوری آن می باشد. پیش از این که اقدام به برگزاری نمایشگاه کنید فرصت کمی در دست دارید که بتوانید اقدام به برپایی غرفه کنید در زمان مناسب پذیرای مشتریان و مراجعین باشید.

به میزان پیچیده تر بودن سازه غرفه نیاز به افراد و زمان بیشتری دارید و در نتیجه هزینه غرب سازی شما افزایش پیدا می کند.

و همچنین بعد از اینکه دوره نمایشگاه شما تمام شد باید غرفه را جمع آوری کرده و به تخلیه محل اقدام کنید در نظر داشته باشید که در صورت اجاره کردن داربست ها باید هر چه سریع‌تر آن ها را به صاحبان خود برگردانید تا هزینه اضافی برای اجاره آن پرداخت نکنید.

تاثیر نورپردازی در قیمت غرفه سازی نمایشگاهی:

همان طور که می دانید یکی از عوامل مهم در نمایشگاه ها که منجر به جذب مخاطبان زیادی می شود نحوه نورپردازی می باشد یک نورپردازی درست و حرفه ای و اصولی درخشش و زیبایی به محیط می بخشد و منجر به جذب توجه افراد زیادی به فضای مورد نظر شما می شود.

با توجه به نوع لوازمی که در نورپردازی برای نمایشگاه خود استفاده می ‌کنید قیمت طراحی متفاوت می باشد به عنوان مثال: عده ای برای نورپردازی در نمایشگاه های خود از هالوژن و بک لایت نور مخفی و… استفاده می کنند.

مبلمان:

کار غرفه سازی نمایشگاه بعد از طراحی و ساخت پایان نمی رسد بلکه یکی از عوامل مهمی که تاثیر زیادی در نحوه غرفه سازی و جذب مخاطب دارد چیدمان آن از جمله یخچال-مبلمان میز و… می باشد.

گروه آفنداک:

گروه معماری آفنداک برگزاری بیش از چند صد پروژه مسکونی اداری تجاری در راستای اجرای دکوراسیون های داخلی برگزاری و طراحی غرفه های نمایشگاهی فعالیت داشته و توانسته با ارائه این گونه خدمات کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به خدمات این مجموعه نیاز دارید می توانید خدمات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

جهت مشاهده تعرفه و قیمت غرفه سازی در سال ۱۴۰۱ به صفحه afandak.net/pages/13/tariff مراجعه کنید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.