تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 5:13
کد خبر : 34462

لزوم توجه جدی کارکنان نیروی پدافند هوایی به جهاد علمی

لزوم توجه جدی کارکنان نیروی پدافند هوایی به جهاد علمی

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، جهاد علمی را برای کارکنان ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی که در خط مقدم دفاع از موجودیت، حیثیت و آبروی کشور هستند بسیار مهم و اساسی دانست.

به گزارش تیتر داغ؛ امیر علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آئین اختتامیه هشتمین دوره دانشجویان عالی رسته‌ای مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب الزمان (عج) نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مغتنم شمردن فرصت و لزوم بهره‌وری از آن در جهت پیشرفت فردی و رشد و شکوفایی و تضمین آینده درخشان ارتش گفت: بدون تردید ما در خصوص امتیازات، امکانات و فرصت‌هایی که ارتش در اختیارمان گذاشته مسئول هستیم و باید برای حال و آینده کشور احساس مسئولیت کنیم و پاسخگو باشیم.

وی جهاد علمی را برای کارکنان ارتش به ویژه نیروی پدافند هوایی که در خط مقدم دفاع از موجودیت، حیثیت و آبروی کشور هستند بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: جهاد علمی یعنی جنگ علمی، جنگی که یک سوی آن حق است و نقطه مقابل آن باطل قرار دارد. ما در جبهه حق هستیم و برای پیروزی در این مبارزه علمی، باید تمام توان خود را بگذاریم و شبانه‌روز در پیکار باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این‌که مراکز آموزشی قوی و به‌روز، پیشرفت سازمان را تضمین می‌کند خاطرنشان کرد: وقتی آموزش صحیح و دقیق، مطابق با برنامه‌های سازمانی صورت گیرد موجب پیشبرد اهداف سازمانی شده و موفقیت را در پی دارد.

امیر الهامی با اشاره به تأکیدات فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، گفت: کارکنان پدافند هوایی ارتش نیز در راستای فراگیری این بصیرت و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) حرکت می‌کنند.

در این ابتدا این مراسم امیر سرتیپ دوم صالحی، فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب الزمان (عج) گزارشی از کلاس‌های برگزار شده این دوره و اهم برنامه‌های نوآورانه مرکز را ارائه کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.