تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مهر 1401 - 6:59
کد خبر : 88352

لیگ برتر کشتی فرنگی بعد از جام جهانی آغاز می‌شود

لیگ برتر کشتی فرنگی بعد از جام جهانی آغاز می‌شود

سازمان لیگ کشتی با توجه به رویدادهای بین المللی اخیر در صدد است رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی را بعد از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان آغاز کند.

به گزارش تیتر داغ؛ با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد از روز ۲۲ مهر ماه با حضور ۸ تیم در دو گروه آغاز شده و طبق برنامه باید روز ۲۷ آبان ماه به پایان برسد، اهالی کشتی فرنگی هم چشم انتظار آغاز لیگ برتر این رشته هستند.

بر این اساس متولیان سازمان لیگ با توجه به فاصله تقارن زمانی مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا با جام جهانی آذربایجان تصمیم دارند لیگ برتر کشتی فرنگی را بلافاصله بعد از این دو رویداد برپا کنند.

حال با توجه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان طی روزهای ۱۴ و ۱۵ مهر ماه در شهر باکو قرار است لیگ برتر کشتی فرنگی هم از روز ۲۰ آبان ماه آغاز شود.

این در حالی است که محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به تازگی اعلام کرد: لیگ برتر کشتی آزاد به تازگی شروع شده و طی جلسات متعددی که با کارشناسان و مسئولان فدراسیون کشتی برگزار شد، اقدامات لازم برای برطرف شدن ایراداتی که سال‌های گذشته شاهد بودیم، صورت گرفت و اساسنامه سازمان لیگ تغییر کرد. ضمن اینکه با توجه به رویدادهای بین المللی اخیر امیدواریم لیگ برتر کشتی هم طبق برنامه آغاز شود تا تیم‌های مدعی این رشته هم بتوانند در قالب پیکارهای لیگ برتر به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، در گروه (الف) لیگ برتر کشتی فرنگی، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، سازین سعید اندیمشک، شهرداری مسجدسلیمان و فولاد مبارکه سپاهان و در گروه (ب) تیم‌های رعد پدافند ارتش، فولاد خوزستان و مقاومت البرز حضور دارند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.