تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 7:26
کد خبر : 31217

ماماها پیام آور سلامت مادران و نوزادان هستند

ماماها پیام آور سلامت مادران و نوزادان هستند

وزیر بهداشت، جامعه مامایی را نماد و سمبلی برای بزرگداشت خدمات زندگی آفرین دانست.

به گزارش تیتر داغ؛ بهرام عین اللهی، در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ماما، تاکید کرد که این روز، نماد و سمبلی است برای «بزرگداشت خدمات زندگی آفرین» که توسط همه ماماهای جهان صورت می‌گیرد.

در پیام وزیر بهداشت آمده است: جامعه مامایی کشور دوشادوش دیگر حوزه‌های خدوم سلامت با مهر، ایثار، علم و تبحر خویش، مژده آور زندگی، شور و سلامت برای مادران و البته نوزادان در نخستین روزهای حساس حیات هستند.

در جهان امروز ماما نه تنها ارائه دهنده محوری خدمات به مادران و نوزادان طی بارداری، زایمان و پس از تولد است، بلکه بارها و بارها به عنوان یگانه منجی ساعات مرگ و زندگی زنان و نوزادان به ایفای نقش می‌پردازد.

روز جهانی ماما که پنجم ماه می با پانزدهم اردیبهشت ماه مصادف است، نماد و سمبلی است برای «بزرگداشت خدمات زندگی آفرین» که توسط همه ماماهای جهان صورت می‌گیرد.

اینجانب به خوبی از همت والا و تلاش همکاران گرانمایه ماما در مراکز و به ویژه در روستاهای دور دست سراسر کشور آگاهم. به همین منظور ضمن تبریک روز جهانی ماما، از آنها می‌خواهم در لحظات خالص و ناب تسبیح و دعا که مستمر و مداوم نظاره گر اولین اشک‌ها و لبخندها، فریادها و شوق‌ها، عشق‌ها و امیدها هستند، ما را و کشور عزیزمان را از دعای خیر خود محروم نسازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.