تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 6:36
کد خبر : 21255

مددی: با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند/ رفتار‌های مجیدی ناپایدار و بی ثبات است

مددی: با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند/ رفتار‌های مجیدی ناپایدار و بی ثبات است

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط این روزهای آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت این باشگاه گفت: در ابتدا باید بگویم که متاسفانه از سکوت و صبوری من سوءاستفاده شده است و به همین دلیل مجبورم به بیان این مطلب بپردازم. از بی انصافی مجیدی تعجب می‌کنم. همه ما عضو خانواده بزرگ استقلال هستیم و برای اعتلای آن تلاش می‌کنیم. مجیدی بداند هیچکس بزرگتر از استقلال نیست.

او بیان کرد: علی رغم اینکه آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است، اما با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برای او تنظیم کنیم. از سوی امور بین الملل باشگاه قرارداد پین را برای مجیدی ارسال کردیم تا او برای پین ارسال کنند. بنده از بهترین وکلا جهت ویرایش و اصلاح این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس تکرار نشود. در بحث قرارداد خارجی، منافع ملی و باشگاه استقلال برای من از همه چیز مهم‌تر است. من زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و … نمی‌روم.

مددی بیان کرد: درباره شکایت نکردن پین به CAS هم ما پیشنهاد خود را دادیم و بندی را در قرارداد او گذاشتیم. منتظر هستیم اگر پین نظری دارد به ما بگوید و نسخه نهایی قرارداد را ویرایش کنیم. اصلا مذاکره یعنی همین که روی بند‌های مختلف بحث کنیم و به اجماع برسیم.

مددی: با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند/ رفتار‌های مجیدی ناپایدار و بی ثبات است

او گفت: هیچکس حق ندارد دیگری را ناعادلانه قضاوت کند. رفتار‌های مجیدی ناپایدار و بی ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد، در حالی که او در جایگاهی قرار دارد، که باید مراقب رفتار‌های خود باشد. مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند. او برای توجیه نتایج تیم راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.

مددی گفت: کارگزار باشگاه استقلال به تمام تعهدات خود عمل کرده و من از میری تشکر می‌کنم، اما مردم بدانند مشکلات و چالش‌های باشگاه، ریشه‌ای ۱۰ ساله دارد. برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا مجبور شدم بدهی‌های ۱۰ ساله را پرداخت کنم. باورتان می‌شود طلب بازیکنانی، چون پژمان منتظری، مجتبی جباری و خیلی‌های دیگر که بالغ بر ۶۰ نفر بودند، تا دوره من باقی مانده بود و ما آن را پرداخت کردیم؟ همچنین بدهی‌های سنگین دلاری به مربی و بازیکن خارجی مربوط به سال‌های گذشته و پرونده‌های قطعی شده فیفا را پرداخت کردم. پرونده‌هایی مثل شفر، جپارف، پاختاکور، بودروف، بوآویشتا، کولی و … تا پنجره استقلال را باز نگه دارم. هرچند هم اکنون به خاطر بدهی به میلیچ پنجره ما بسته است، اما قطعا تا زمان نقل و انتقالات مطالبات او را هم پرداخت خواهم کرد. پرداخت بدهی‌ها واجب و ضروری بود، اگر بدهی‌ها را نمی‌دادیم، هم پنجره بسته می‌ماند و هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کردیم.

 

مددی گفت: در یک و نیم سال گذشته سهم استقلال از درآمدسازی صفر بوده است، اما الان کارگزاری داریم که برای باشگاه درآمدزایی کرده است. ما در حال ایجاد زیرساختی قوی برای استقلال و درآمد‌های پایدار هستیم و به دنبال شوآف و ظاهرسازی و فریب هواداران نیستیم.

او بیان کرد: وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته بوده ام. چاه بدهی‌های استقلال عمیق بوده و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است. برخی از مدیران گذشته به خود زحمت پرداخت جزیی‌ترین هزینه‌ها را هم نداده اند و این هزینه‌ها با شکایت طرف مقابل، الان چندین برابر شده است.

مددی گفت: برخی از افراد دوست دارند به جای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای، شو بازی کرده و پول پاشی کنند، در حالی که قطعا این رفتار‌های سطحی دردی از درد‌ها را دوا نمی‌کند. اشکال من این است که بدون هیاهو کار می‌کنم و حاشیه‌ای ندارم.

 

مددی گفت: بخش اعظم طلب بازیکنان فصل قبل که به یک مطالبه و چالش جدی برای بازیکنان تبدیل شده بود، پرداخت شد. میانگین پرداختی قرارداد‌های امسال نیز ۵۰ درصد است. اگر رفتار‌ها تغییر کند و همه به فکر کار حرفه‌ای خود و موفقیت تیم باشند، بی تردید مشکلات حل خواهد شد. تحریک کنندگان بدانند روسیاهی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

او بیان کرد: مرادمند چک رضایت نامه خود که مشاور محترم هیئت مدیره به او داد را نقد کرده است و چک شخصی خود را به باشگاه پدیده داده. به عبارت دیگر چک برگشتی مرادمند شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. او علاوه بر چک رضایت نامه که باید به پدیده می‌داد، ۵۷ درصد از قرارداد خود را هم دریافت کرده است.

مددی گفت: رشید مظاهری بدون احتساب رای کمیته انضباطی باشگاه، بیش از ۵۵ درصد دریافتی داشته است. فرشید اسماعیلی فارغ از پولی که از مشاور هیئت مدیره پیش از فصل، ۳۷ درصد از قرارداد خود را هم گرفته است. در صورت لزوم، لیست کامل رقم قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم و هواداران قضاوت کنند.

مددی: با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند/ رفتار‌های مجیدی ناپایدار و بی ثبات است

او تصریح کرد: میلیچ به همراه وکیل خود قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده است. او قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادی ربط داده است. اگر قرارداد امضاء شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. من زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیئت مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، نا آگاه بودنشان از قرارداد است. اخیرا هم گفته‌اند که پول MRI میلیچ را نداده‌ایم. شما فاکتوری ارائه کردید و ما پرداخت نکردیم؟ در ضمن همه اطلاع دارند که در بیش از یک ماه اخیر و به دلیل اتفاقی که برای رئیس هیئت مدیره افتاد، تمام حساب‌های باشگاه به دلیل نبود امضای دوم با مشکل مواجه شد که به تازگی این موضوع مرتفع شده است.

مددی گفت: همه آقایان دوستدار استقلال باید سهم خود در حل مشکلات را ادا کنند و کمک حال این تیم مردمی باشند. کمترین انتظار و توقع این است که اگر کمک نمی‌کنید، نمک بر زخم‌های استقلال هم نپاشید.

او اظهار کرد: من با کارگزار محترم قرار بود جلسه‌ای داشته باشم تا پول جدیدی خارج از تعهد کارگزار به تیم تزریق شود، اما پست اینستاگرامی مجیدی، تمام برنامه ریزی‌ها را برهم زد. سرمایه گذار از فضای پرحاشیه و تهمت گریزان است و مجیدی باید بین کار فنی و پرداختن به حواشی یکی را انتخاب کند. این رفتار‌ها قطعا به استقلال ضربه می‌زند. در این مدت صبوری کردم و در صورت ادامه این فضا، از طریق ابزار‌های انضباطی باشگاه برخورد قانونی می‌کنم. نه من، بلکه هیچ مدیرعاملی تحمل سیاه نمایی شرایط از سوی مجموعه خودش را ندارد.

مددی گفت: در عربستان به موقع پاداش هر برد را دادیم. هم دلاری پاداش دادیم و هم ریالی. پاداش صعود را هم به مجموعه تیم دادیم، اما حتی این کار را هم عده‌ای می‌خواهند نادیده بگیرند و اخیرا دیده‌ام که نوشته‌اند تیم ما پاداش آسیایی نگرفته است. تیم ما هم بابت هر پیروزی پاداش گرفت و هم بابت صعود. نقش کارگزار محترم در پرداخت پاداش‌ها غیر قابل انکار است.

او بیان کرد: روزی که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال با وجود مخالفت برخی از افراد انتخاب کردم، گفتم تا آخر از او حمایت می‌کنم و در اتاق من همیشه روی او باز است. مجیدی هر وقت بخواهد می‌توانیم با هم بنشینیم و با صحبت، سوء تفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئنا فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم. شکایت از برخی افراد و کانال‌های حاشیه ساز در حال حاضر در دادسرای فرهنگ و رسانه تعیین شعبه شده و به زودی با عوامل هتاک، حاشیه ساز و دروغ پرداز که اذهان هواداران را به بازی می‌گیرند و آنان را نگران و سرخورده می‌کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.