تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 - 8:19
کد خبر : 33011

موشک‌های پاتریوت عربستان کارایی لازم در برابر حملات یمن را ندارند

موشک‌های پاتریوت عربستان کارایی لازم در برابر حملات یمن را ندارند

محمد العاطفی وزیر دفاع یمن در سخنانی از پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح یمن در بخش تسلیحاتی خبر داد.

محمد العاطفی وزیر دفاع یمن در سخنانی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن به سطح بالایی از توانمندی با بهره مندی از تجربیات گذشته رسیده اند.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن به ویژه در بخش صنایع تسلیحاتی به سطوح پیشرفته‌ای از فناوری نظامی رسیده اند.

العاطفی تاکید کرد: ائتلاف متجاوز باید درک کند که ما با اعتماد به نفس، شایستگی و حرفه‌ای گری دربخش نظامی، دارای سلاح‌های تکنیکی و بسیار قدرتمند هستیم.

وی افزود: موشک‌های پاتریوت و دیگر موشک‌هایی که ائتلاف متجاوز در اختیار دارد، دیگر کارایی لازم را ندارند و بر معادلات نظامی مؤثر نیستند. این موشک‌ها توانایی رهگیری موشک‌های بالستیک و پهپادهای نیروهای مسلح یمن را ندارند.

وزیر دفاع یمن، پیشرفت چشمگیر در صنایع نظامی یمن را مهمترین پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی دانست و افزود: آینده منطقه براساس نتایج این مواجهه تاریخی در یمن رقم خواهد خورد. متجاوزان که فکر می‌کردند می‌توانند معادلات منطقه‌ای را بر مبنای طراحی‌های خودشان رقم بزنند، فراموش کرده بودند که قدرت الهی در کنار مدافعان از حریم امت اسلامی قرار دارد.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارلله یمن اخیر کفته بود که نیروهای مسلح یمن در شرایط کنونی موشک‌هایی دوربرد و دقیق در اختیار دارد که فناوری‌های جدید آمریکایی در مواجهه با آنها ناتوان هستند. وی گفته بود که عربستان سعودی در پی ناتوانی از مقابله با موشک‌های یمن، به جای رسیده که از رژیم صهیونیستی طلب سیستم دفاع موشکی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.