تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 5:38
کد خبر : 7066

نتایج قطعی ۲۳ حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس یازدهم اعلام شد

نتایج قطعی ۲۳ حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس یازدهم اعلام شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، جزئیاتی از نتایج انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد.

به گزارش تیتر داغ ؛ سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد جزئیات نتایج انتخابات مجلس صبح امروز (شنبه) در مورد نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: در استان آذربایجان شرقی حوزه انتخابیه کلیبر، «حسین حاتمی» فرزند حمدلله از مجموع تعداد صحیح آرا ۵۷ هزار و ۵۸۵ رأی با کسب ۱۷ هزار و ۶۲۵ رأی راهی ساختمان بهارستان شد.

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور

استان آذربایجان غربی

 موسوی ادامه داد: در استان آذربایجان غربی حوزه انتخابیه مهاباد، «جلال محمود زاده» از ۵۰ هزار و ۵۴ رأی توانست ۱۹ هزار و ۳۰۳ رأی کسب کرده است و به عنوان منتخب مردم برگزیده شد.

اردبیل

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: در استان اردبیل حوزه انتخابیه مشکین شهر، «محمود عباس زاده» از ۷۰ هزار و ۹۷۳ رأی، ۳۲ هزار و ۲۵۴ رأی را کسب کرده است و به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه پیدا کرد.

اصفهان

موسوی ادامه داد: در استان اصفهان حوزه انتخابیه نائین، خوی و بیابانک خانم «الهام آزاد» توانسته است از ۲۶ هزار و ۳۱۹ رأی صحیح، ۸ هزار و ۵۷۰ رأی را به خود اختصاص دهد و به عنوان برگزیده مردم راهی ساختمان بهارستان شود.

وی در مورد استان اصفهان حوزه انتخابیه کاشان و آران بیدگل نیز گفت: «سیدجواد ساداتی نژاد» با کسب ۸۸ هزار و ۹۳۶ رأی از مجموع آرا ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رأی توانسته است به عنوان منتخب مردم راهی مجلس یازدهم شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد استان اصفهان حوزه انتخابیه خمینی شهر نیز اظهار داشت: «محمد تقی نقدعلی» از مجموع ۶۹ هزار و ۵۱۸ رأی توانسته است ۳۶ هزار و ۵۵ رأی کسب کند و از سوی مردم برگزیده شود.

موسوی در مورد استان اصفهان حوزه انتخابیه اردستان نیز گفت: از مجموع ۲۶ هزار و ۶۲۸ رأی، «سید صادق طباطبایی‌نژاد» توانسته است ۱۳ هزار و ۲۲۶ رأی را به خود اختصاص دهد و به عنوان منتخب مردم راهی بهارستان شود.

بوشهر

وی در مورد استان بوشهر حوزه انتخابیه دشتستان نیز اظهار داشت: «ابراهیم رضایی» از مجموع ۸۵ هزار و ۲۶۷ رأی توانسته است ۳۶ هزار و ۵۸۱ رأی را کسب کند و برگزیده مردم دشتستان در مجلس یازدهم شود.

خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در مورد استان خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: «سلمان اسحاقی» در حوزه قائنات و زبرکوه، «مصطفی نخعی» در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و «مجید نصیرانی» در حوزه انتخابیه فردوس، سرابان، طبس و بشرویه به عنوان برگزیده مردم راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

خوزستان

موسوی در مورد استان خوزستان حوزه انتخابیه شادگان نیز گفت: «مجید ناصری‌نژاد» از مجموع ۳۳ هزار و ۲۸ رای توانسته است ۱۲ هزار و ۵۵۵ رای را کسب کند و راهی مجلس یازدهم شورای اسلامی شود.

سمنان

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد استان سمنان نیز گفت: «اردشیر مطهری» از حوزه انتخابیه گرمسار وآرادان و «عباس گلرو» از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه توانستند با کسب اکثریت آرا به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

مازندران

وی در مورد استان مازندران نیز گفت: در حوزه انتخابیه آمل «رضا حاجی‌پور» از مجموع ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ رای، توانسته است ۵۷ هزار و ۹۵۱ رای کسب کند.

استان مرکزی

موسوی در مورد استان مرکزی نیز گفت: «علیرضا سلیمی» با کسب ۱۰ هزار و ۲۷۱ رای از مجموع ۲۷ هزار و ۷۵۲ رای توانسته است به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه پیدا کند.

همدان

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد استان همدان نیز افزود: «محمد مهدی مفتح» در حوزه انتخابی تویسرکان و «حسن لطفی» از حوزه انتخابیه رزن و درگزین و «کیومرث سرمدی واله» از حوزه انتخابیه اسدآباد توانستند اکثریت آرا را کسب کنند و به ساختمان بهارستان راه یابند.

کرمان

وی در مورد استان کرمان نیز اظهار داشت: «شهباز حسن پور بیگلری» از حوزه انتخابیه سیرجان بردسیر، «مصطفی رضا حسینی قطب آبادی» از حوزه انتخابیه شهر بابک، «عفت شریعتی کوهبنائی» از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان و «حسین جلالی» از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار توانستند با کسب اکثریت آرا به عنوان برگزیده مردم در مجلس شورای اسلامی راه یابند.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.