تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 10:28
کد خبر : 14863

نقشه شیطانی ساقی گل و مشروب برای آزار و اذیت پسر جوان

نقشه شیطانی ساقی گل و مشروب برای آزار و اذیت پسر جوان

بین راه خودرو در کنار اتوبان در مکانی خلوت توقف کرد و پسر جوان تازه متوجه نقشه شیطانی ساقی مواد مخدرش شد.

به گزارش تیتر داغ؛ به تماس‌های گاه و بیگاه فرید عادت داشت. تماس‌هایی که خبر از جور شدن بساط استعمال مواد مخدر و مشروب می‌داد.

هر چند روز یک بار با تماس فرید حاضر می‌شد و به بهانه‌ای از خانه بیرون می‌زد و گل و مشروب می‌خرید. شاید برای همین بود که وقتی آن شب فرید تماس گرفت تعجب نکرد و از خانه بیرون زد؛ به سر خیابان که رسید فرید و دوستش داخل خودرو منتظرش بودند. فرید از او دعوت کرد تا دوری بزنند و بعد به خانه بازگردد. مخالفتی نکرد و همراه آن‌ها رفت. بین راه خودرو در کنار اتوبان در مکانی خلوت توقف کرد و پسر جوان تازه متوجه نقشه شیطانی ساقی مواد مخدرش شد.

دو مرد آزارگر با تهدید چاقو پسر جوان را مورد آزار قرار دادند و بعد از تهیه فیلم او را در نزدیکی خانه‌اش پیاده کردند و فرید تهدیدش کرد که اگر در این مورد با کسی حرف بزند، فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

پسر جوان به خانه بازگشت اما نتوانست در برابر اتفاقی که برایش افتاده بود سکوت کند و موضوع را با خانواده‌اش مطرح کرد و بلافاصله به همراه خانواده راهی پلیس آگاهی شد و از متجاوزان شکایت کردند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با توجه به مشخصات و اطلاعاتی که قربانی در اختیارشان گذاشته بود، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی منزل متهم اصلی فیلم‌هایی از آزار تعداد زیادی نوجوان که بدون شک مشتریان مواد و مشروب فرید بودند کشف کردند.

نظریه کارشناس

برگ برنده مزاحمان و آزارگران جنسی، پنهان کاری نوجوان و عدم وجود رابطه خوب و صمیمانه بین والدین و فرزندان است که به فرد آزارگر این امکان را می‌دهد تا با اطمینان از خودداری نوجوان از بازگو کردن مشکلاتش به والدین، نوجوان را مورد سوءاستفاده و آزار قرار دهد.

نسبت به تغییر حالات و شرایط روحی فرزند خردسال یا نوجوان خود بی تفاوت نباشید.

دوست فرزند خود باشید تا در صورت مواجهه با هر مشکل و آسیبی اولین کسی باشید که فرزندتان مشکلش را با وی مطرح می‌کند.

پیش از آن که مشکلی برای فرزندتان پیش بیاید به او اطمینان خاطر بدهید که هر خطایی نیز مرتکب شده باشد و هر نقشی هم که در بزه دیدگی خود داشته باشد باز هم شما به عنوان والدین حامی و پشتیبانش هستید و در برابر افراد غریبه از او حمایت می‌کنید و او در هر موقعیتی به جای تصمیمات اشتباه و ناپخته و یا سکوت می‌تواند روی حمایت و محبت و کمک شما حساب کند.

قبل از آن که دیر بشود در خصوص خطرات استعمال انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی و آسیب‌های پیرامونی آن آموزش‌های لازم را به فرزند خود بدهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.