تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 - 18:40
کد خبر : 31227

نمایندگی یخچال ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

نمایندگی یخچال ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده یخچال شرکت کره ای ال جی است. در این مطلب قصد داریم به بررسی یخچال های نمایندگی یخچال ال جی در مشهد و راههای تعمیر و نگهداری یخچال ال جی در مشهد بپردازیم. اگر برای تعمیر یخچال ال جی در مشهد به دنبال تکنسین مجاز دستگاه خود می‌گردید، می

یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده یخچال شرکت کره ای ال جی است. در این مطلب قصد داریم به بررسی یخچال های نمایندگی یخچال ال جی در مشهد و راههای تعمیر و نگهداری یخچال ال جی در مشهد بپردازیم. اگر برای تعمیر یخچال ال جی در مشهد به دنبال تکنسین مجاز دستگاه خود می‌گردید، می توانید با شماره‌های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.

 

نحوه کار یخچال ال جی

قبل از بررسی یخچال های نمایندگی یخچال ال جی در مشهد، بد نیست کمی در خصوص نحوه کار آن ها بخوانیم. یخچال ها بر اساس اصول چرخه ترمودینامیک و قانون دوم ترمودینامیک، کار می‌کنند. اما تعاریف این دو مورد چیست؟ چرخه ی ترمودینامیکی الزاما به چرخه‌ی بسته‌ای گفته می شود که ماده‌ تحت فرآیند‌های مختلفی قرار می‌گیرد و سپس به حالت اولیه باز‌ می‌گردد. معمولا در یخچال خنک‌سازی از طریق «سیستم‌ تبرید یا فشرده‌سازی بخار که عبارت انگلیسی آن  (vapor compression refrigeration system) است انجام می‌شود. در این سیستم خنک‌سازی هنگامی انجام می‌گردد که سیال مبرد (refrigerants) با جذب گرما از «تبخیر کننده» – این قسمت در فضایی که قرار است سرد شود قرار دارد – به بخار تبدیل می‌‌شود.

ورودی سیستم برای فشرده‌سازی توسط کمپرسور (compressor)،‌ انرژی مکانیکی است. این سیستم را سیستم خنک‌سازی مکانیکی نیز می‌نامند. مواد بسیار زیادی را می‌توان با توجه به ظرفیت و کاربرد‌های مختلف به‌عنوان سیال مبرد مورد استفاده قرار داد.

انواع یخچال های نمایندگی یخچال ال جی در مشهد

ال جی نیز مانند سایر برندها، یخچال فریزرهای مختلف را تولید کرده است. برای مثال یخچال و فریزر تک، یخچال های کوچک هتلی، یخچال های فریزر بالا و فریزر پایین و انواع ساید بای ساید. اما جذاب ترین یخچالی که می توانید در نمایندگی یخچال ال جی در مشهد پیدا کنید، یخچال Door in Door ال جی است که تحت عنوان بخچال چند درب نیز شناخته می شود. این دستگاهها علاوه بر طراحی فوق العاده زیبا چندین فضای مجزا را در غالب درب های مختلف به کاربر ارائه می دهد تا بتواند از فضایی بیشتر از یک فضای معمول ساید، بهره ببرد. این دستگاهها در برخی مدل ها دارای ۵ در هستند. برای بررسی بیشتر خصوصیات یخچال های ال جی به نمایندگی یخچال ال جی در مشهد مراجعه نمایید. همین طور برای تعمیر یخچال ال جی در مشهد، با تکنسین های متخصص یا مجموعه مشهد سرویس با شماره‌های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال ال جی در مشهد _ مشهد سرویس2

ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در مشهد

کاربران و تعمیرکاران به کمک اروهایی که یخچال ال جی اعلام می کند، می توانند ایرادات عملکرد این دستگاه را به سرعت پیدا کنند. ال جی که یکی از پیشگامان تولید دستگاههای هوسمند است، در مدل های Door in Door  یا چند درب که در قسمت قبل توضیح دادیم، قابلیت اعلام خطای گفتاری را نیز به دستگاه اضافه کرده است که یخچال ایراد دستگاه را از طریق بلندگوی یک موبایل که جلوی صفحه نمایش دستگاه گرفته می شود برای تعمیرکار توضیح می‌دهد. در ادامه با معنی تعدادی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در مشهد آشنا می شویم.

ارور DH: این ارور خبر از ایراد در هیتر المنت سیستم نوفراست یا ضد برفک ال جی می‌دهد. مراجعه به نمایندگی یخچال ال جی در مشهد، به دلیل خرابی سیستم نوفراست، از سایر خرابی های دستگاه، رایج تر است. سیستم نوفراست یخچال های ال جی، عمدتا هر هشت ساعت یک بار، به مدت پانزده تا بیست دقیقه تمام یخ ها و برفک های کوچک تشکیل شده در بدنه داخلی را از بین می‌برد.

دلایل این ایراد می‌تواند متفاوت باشد. مثلا اگر لاستیک دور درب یخچال خراب باشد یا درب آن به درستی بسته نشود، یا دریچه‌های تهویه هوا مشکل داشته باشد و بسته شده باشند، ممکن است باز هم این سیستم ایراداتی پیدا خواهد کرد و لازم است برای تعمیر یخچال ال جی در مشهد، اقدامات لازم انجام شود.

ارور FS: این ارور خبر از ایراد در سنسور فریزر می‌دهد. برای رفع مشکل ابتدا این سنسور و اتصالات آن را بررسی کنید. در صورت تشخیص تکنسین، قطعات مختلف دستگاه مانند ترمیستور، اتصالات سیم ها و یا PCB اصلی ممکن است به مشکل خورده و به تعویض نیاز داشته باشند. در این صورت لازم است تکنسین نمایندگی یخچال ال جی در مشهد، دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد.

ارور RS: این ارور مانند مورد قبل است ولی این بار سنسور یخچال ایراد پیدا کرده و نیاز به تعمیر دارد.

ارور HS: سنسور رطوبت دستگاه ایراد پیدا کرده است. همان طور که در قسمت اول در خصوص نحوه عملکرد یخچال توضیح دادیم، یخچال به طور دائم، هوای گرم را خارج کرده و داخل کابین را به کمک سیستم تبرید، خنک می‌کند. اگر رطوبت محیط بیرون زیاد باشد یا دمای بیرون کمتر از ۵ درجه سانتی گراد باشد، عملکرد یخچال به دلیل بر هم خوردن این سیستم دچار ایراد خواهد شد.

ارور IS: این ایراد به دلیل خرابی در یخساز یخچال ال جی اتفاق می‌افتد. دلایل مختلف متعددی می تواند منجر به بروز اشکال در کار یخ‌ساز شود. از جمله این دلایل می توان به خرابی شیر برقی یخچال، قطع ورودی آب به یخساز، خرابی برخی قطعات الکتریکی نظیر ایراد در یخ ساز، خرابی موتور یخ ساز، یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز، خرابی سنسور، خرابی برد و مسدود شدن فیلترهای یخچال و خاموش بودن دکمه یخ‌ساز اشاره کرد. برای تعمیر یخچال خود به نمایندگی یخچال ال جی در مشهد، مراجعه نموده یا با شماره‌های بالای صفحه تماس بگیرید.

ارور RT: این خطا مربوط به دمای محیط است که در قسمت های قبل راجع به آن توضیحاتی ارائه شد.

ارور GF: وقتی این ارور روی صفحه نمایشگر یخچال ال جی ظاهر می شود، فلومتر یا جریان سنج دستگاه شما به مشکل خورده است. برای رفع مشکل، ابتدا فشار آب را بررسی نمایید. اگر فشار آب منزل نرمال بود، احتمالا فلومتر معیوب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارید. برای تعمیر یخچال ال جی در مشهد، توسط تعمیرکاران باتجربه و ماهر با شماره های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.

ارور FF: این ارور به معنی ایراد در فن اواپراتور یخچال ال جی است. موتور فن اواپراتور، برد کنترلی و سیم ها و اتصالات جز اجزایی هستند که باید بررسی و در صورت نیاز کار تعمیر یخچال ال جی انجام شود.

با تعدادی از ارورهای پرتکرار یخچال ال جی آشنا شدیم. برای اطلاع از معنی دقیق تمام ارورها دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه نمایید یا برای رفع آن ها با نمایندگی یخچال ال جی در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال ال جی در مشهد _ مشهد سرویس3

تمیز کردن یخچال ال جی

پس از بررسی ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال ال جی در مشهد، به نحوه تمیز کردن این دستگاهها که تاثیر به سزایی روی طول عمر و عملکر آن ها می گذارد می پردازیم. برای تمیز کردن یخچال ال جی در مرحله نخست، آن را از برق بکشید و اقدام به خارج کردن مواد غذایی درون آن به صورت کامل نمایید تا بتوانید طبقات را خارج کرده و به همه جای یخچال دسترسی داشته باشید. در مرحله بعدی، می‌توانید برای تمیز کردن طبقات درون یخچال، آنها را از دستگاه خارج کرده و بیرون بیاورید و پس از شستشو و خشک کردن مجددا سر جای خود بگذارید. برای تمیز کردن بدنه یخچال می‌توانید از یک دستمال خیس و مایع پاک کننده سطوح استفاده کنید، همچنین میتوانید از محلول آب ولرم و جوش شیرین استفاده کنید. در مرحله بعد، برای تمیز کردن آب سرد کن و یخساز، آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی نمایید. به منظور تمیز کردن فریزر نیز باید کشوهای آن را بیرون آورده و بشویید و اگر یخ یا برفکی به یخساز یا بدنه یخچال چسبیده بود، آن را تمیز نمایید.

پس از تمیز کردن داخل یخچال، بهتر است پشت یخچال که کمپرسور و کندانسور دستگاه وجود دارد را نیز تمیز کنید. کندانسور که وظیفه گرداندن هوای سرد در یخچال را دارد، باید گردگیری شود بهتر است پس از تمیز کردن لوله های آن با یک دستمال خشک، توسط یک جارو برقی خاک اطراف آن نیز گرفته شود.

برای تعمیر یخچال ال جی در مشهد با شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

تعمیرات در نمایندگی یخچال ال جی در مشهد

قطعات فابریک و اصلی یدک دستگاه در نمایندگی یخچال ال جی در مشهد وجود دارند. مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس از قطعات یدک فابرک و تکنسین های مجرب و دوره دیده با حداقل هشت سال سابقه تعمیر هزاران دستگاه یخچال ال جی در مشهد استفاده می کند. این امر احتمال تحمیل هزینه های اضافه و بی مورد و دوباره کاری های تعمیر یخچال را  به صفر رسانده و خیال مشتریان مشهد سرویس را برای تعمیر انواع لوازم منزل از جمله تعمیر یخچال ال جی راحت کرده است. برای استفاده از این خدمات کافیست با شماره های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.