تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 12:10
کد خبر : 10359

نوسانات ارز بر ورود کالای قاچاق تاثیری نداشت

نوسانات ارز بر ورود کالای قاچاق تاثیری نداشت

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به وضعیت دلار و قیمت ارز فکر می‌کردیم کالای قاچاق کمتر شود و این روند کاهش یابد اما متأسفانه نه تنها این روند کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق در پایتخت اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی پلیس پایتخت مبارزه با کالای قاچاق بوده و هست و امسال هم که سال جهش تولید نامگذاری شده، این موضوع مزید بر علت شده تا ما این کار (مبارزه با کالای قاچاق) را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

وی افزود: امسال این طرح، تشدید و کامل‌تر شده است و ابعاد بزرگ‌تری دارد و پلیس از شیوه‌های مختلفی برای کشف کالای قاچاق استفاده می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: متأسفانه سال به سال حجم کشفیات کالای قاچاق در کشور بیشتر می‌شود و ما مشاهده می‌کنیم حجم بیشتری نسبت به سال گذشته به سمت پایتخت از سوی دیگر استان‌ها روانه می‌شود.

سردار رحیمی افزود: با توجه به وضعیت دلار و قیمت ارز فکر می‌کردیم کالای قاچاق کمتر شود و این روند کاهش یابد اما متأسفانه نه تنها این روند کمتر نشد بلکه بیشتر هم شد.

وی گفت: کار پلیس برخورد و کشف است و با تمام توان به صورت شبانه روزی در همه موضوعات به ویژه موضوع مبارزه با کالای قاچاق برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم درصد کشفیات کالای قاچاق نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.