تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 3:50
کد خبر : 26520

نگرانی دموکرات‌ها از آینده سیاسی بایدن

نگرانی دموکرات‌ها از آینده سیاسی بایدن

دموکرات‌های آمریکا می‌گویند پس از گذشت نزدیک به یک سال از ریاست جمهوری جو بایدن نگرانی آن‌ها از آینده سیاسی رییس جمهور بیشتر شده است.

به گزارش تیتر داغ: با وجود تصویب بودجه ۱ هزار میلیارد دلاری بایدن در هفته‌های اخیر و تلاش کاخ سفید برای جبران محبوبیت از دست رفته رییس جمهور آمریکا، ولی دموکرات‌ها می‌گویند آینده سیاسی دولت بسیار نگران کننده است.

استیو شرتلف، رییس پیشین مجلس نمایندگان ایالتی آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر جایگاه سیاسی بایدن در یک سال گذشته گفت: ما خیلی نگرانیم. ما همگی نگران سال‌های آینده هستیم زمانی که مردم همگی ناراضی باشند.

شرتلف ادامه داد: دموکرات‌ها ماه هاست که این نگرانی را دارند. جایگاه سیاسی بایدن در یک سال اول از ریاست جمهوری به قدری تضعیف شده که در صورت نامزدی مجدد ممکن است در انتخابات ۲۰۲۴ شکست بخورد.

این روز‌ها ایالت‌هایی که در انتخاب جو بایدن و پیروزی وی در رقابت‌های انتخاباتی نقش کلیدی داشتند نیز به جمع منتقدان و مخالفان رییس جمهور آمریکا پیوسته اند.

محبوبیت بایدن از زمان روی کار آمدنش از ژانویه گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته و دولت او درگیر بحران‌های مختلفی شده است. بر این اساس در صورت برگزاری انتخابات آینده اگر ترامپ در آن شرکت کند می‌تواند بایدن را شکست دهد.

پیشتر خبرنگار فاکس نیوز در مصاحبه ای از ترامپ پرسیدآقای ترامپ، آیا شما کسی هستید که کشور را پس از بایدن نجات می‌دهید؟ ترامپ نیز در جواب گفت: خوب اجازه دهید این‌طور بگویم، من کشورم را دوست دارم و فکر می‌کنم بسیاری از مردم بسیار خوشحال خواهند شد که من دوباره به قدرت بازگردم.

پیش از این هم چند تن از متحدان ترامپ از جمله مشاوران سابق او مانند جیسون میلر و استفن بنن، بار‌ها تاکید کرده اند ترامپ دوباره در انتخابات آینده شرکت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.