تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 9:39
کد خبر : 88238

هدست گیمینگ موبایل

هدست گیمینگ موبایل

ازجمله تجهیزات مخصوص بازی می توان از هدست گیمینگ برای موبایل نام برد که به دلیل ارگونومی خاص، تجهیز بودن به سیستم صوتی و میکروفون قدرتمند شان نقش بسزایی در لذت بخش تر کردن بازی برای موبایل گیمر ها دارند؛ چرا که گیم های تولید شده امروز با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی ساخت انیمیشن

ازجمله تجهیزات مخصوص بازی می توان از هدست گیمینگ برای موبایل نام برد که به دلیل ارگونومی خاص، تجهیز بودن به سیستم صوتی و میکروفون قدرتمند شان نقش بسزایی در لذت بخش تر کردن بازی برای موبایل گیمر ها دارند؛ چرا که گیم های تولید شده امروز با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی ساخت انیمیشن ها، به موزیک ها و صداگذاری های جذاب مجهز شده اند که لحظات بازی را برای گیمر به صورتی خلق می کنند که گویا او ساعاتی را در آن بازی زندگی می کند. لذا شنیدن این صداگذاری ها و موسیقی ها به بهترین شکل ممکن در کنار گرافیک بالا و جذاب بازی ها می تواند ساعت ها گیمر را به خود مشغول کند و لحظاتی مفرح و لذت بخشی را تجربه کند.

هدست گیمینگ مخصوص موبایل

اگر گیمر موبایل هستید قطعاً صدای پا گرفتن به طور دقیق در بازی های شوتینگ آنلاین همچون پابجی‌موبایل، کالاف‌دیوتی‌موبایل، فورتنایت و… تنها با اسپیکر گوشی امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین خرید هدست گیمینگ موبایل به شدت در این امر می تواند به شما کمک کند تا در رقم زدن سرنوشت بازی به نفع شما و جذابیت مثال زدنی لحظه های گیم، نقش پررنگی داشته باشد.

کاپ ها و ابرهای هدست های مخصوص بازی را طوری طراحی می کنند که هنگام استفاده از آن، هیچگونه صدای اضافی از محیط اطرافتان به گوش شما نرسد و فقط صداهای درون گیم را با وضوح بالا بشنوید. همچنین متخصصان ابرها و وزن هدفون را به گونه ای طراحی می کنند که گیمر پس از استفاده های طولانی مدت با احساس درد و خستگی و نیز تعریق گوش هایش مواجه نشود.

 

هدفن گیمینگ برای گوشی

در خصوص میکروفون هدست های بازی باید گفت که متخصصان و کارشناسان تولید، با حساسیت بالایی میکروفن ها را طراحی و پردازش می کنند؛ لذا برقراری ارتباط گیمر با هم تیمی هایش در بازی های آنلاین علاوه بر شنیدن خوب صداها، از ملاک های جذابیت و تعیین کننده سرنوشت بازی به شمار می رود؛ بنابراین پلیر حین استفاده از هدست نیازمند وضوح و کیفیت بالا در انتقال صدا به یارانش نیز می باشد که میکروفون هدفون گیمینگ برای موبایل این نیاز گیمر را به نحو خوبی برآورده می کند.

قابلیت نویز کنسلینگ که در اکثر هدست های بازار موجود است، نقش بزرگی در ارتباط مؤثر گیمر با یارانش دارد؛ چراکه میکروفون هدفون با فعال بودن این قابلیت، صدای پلیر را بدون هیچگونه نویزی به هم تیمی هایش می رساند و یارانش به خوبی و با شفافیت بالایی متوجه صحبت های گیمر می شوند و استراتژیک را برای پیروزی با یکدیگر پیش می برند.

هدست گیمینگ موبایل

خرید هدست گیمینگ موبایل

هدفون های بازی را در دو دسته سیمی و بی سیم تولید می کنند که هنگام خرید باید یکی از این دو دسته را انتخاب کنید. هرکدام از این دو نوع هدفون گیمینگ موبایل مزایا و معایبی دارند که بررسی آن ها می پردازیم تا شما نیز با مطالعه این موارد، انتخابی هوشمندانه را بر اساس نیاز و سلیقه‌تان انجام دهید.

هدست های سیم دار:

این هدست ها از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری به تمامی موبایل هایی که درگاه ۳.۵ میلی‌متری را داشته باشند، قابل اتصال هستند. با استفاده از این نوع از هدفون ها تا زمانی که شارژ موبایل‌تان تمام نشود، می توانید ساعت ها بدون وقفه مشغول گیم باشید. این هدست برای کسانی که به بازی به مدت چندین ساعت عادت دارند، بسیار مناسب خواهد بود. تأخیر در دریافت صدای بازی در این هدست ها بسیار بسیار کمتر از هدست های بی سیم است که این مورد از نکات مثبت هدفون های باسیم محسوب می شود.

هدست های وایرلس:

این نوع از هدست گیمینگ برای گوشی با استفاده از تکنولوژی بلوتوث نسبت به هدست های سیمی محبوبیت خاصی دارند؛ چرا که راحتی استفاده و بروز بودن آن ها برای کاربران از مزایای هدفون های بی سیم شمرده می شوند. هدست های wireless به دلیل دارا بودن باتری قابل شارژ، شارژدهی مشخص شده ای را طبق میزان ظرفیت باتری شان دارد. ممکن است حین بازی پیش از اتمام شارژ موبایل، شارژ هدست تمام شود و بازی شما نیمه کاره رها شود که این ویژگی شاید برای آن دسته از گیمرهایی که زمان زیادی را صرف بازی می کنند، آزاردهنده باشد. مسئله تأخیر در دریافت صدای بازی در نوع بی سیم هدفون های گیمینگ از جمله معضلاتی برای گیمرها محسوب می شود که البته در هدست های بالا رده و برخی مدل های میان رده، این تأخیری کمتر به چشم می خورد.

هدست گیمینگ موبایل

خرید هدفون گیمینگ برای موبایل

خرید اینترنتی علاوه بر این که نقش موثری در سرعت و صرفه جویی زمان دارد از طرفی نیز با ریسک رو به روست. در فروشگاه آنلاین متاپلیر از تمامی محصولات گیمینگ بررسی هایی به صورت جامع در قالب ویدئو، تصویر و متن قرار داده شده که کاربر با مشاهده آن ها نسبت به محصول مورد نظر آگاهی بیشتری را کسب کرده، آن را با سایر مدل ها مقایسه کرده و در نهایت بسته به بودجه تعیین شده، بهترین انتخاب را داشته باشد.

چنانچه هرگونه پرسش و یا ابهامی در انتخاب محصول مورد نظر داشتید، تیم پشتیبانی متاپلیر می تواند با سریع ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما باشد و با مشاوره ای دقیق به شما کمک کند تا خریدی معقولانه تری را با متاپلیر تجربه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.