تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 5:22
کد خبر : 12804

همکاری بنیاد شهید با هلال احمر برای تامین داروهای جانبازان

همکاری بنیاد شهید با هلال احمر برای تامین داروهای جانبازان

رئیس ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با همکاری هلال احمر که به دلیل روابط بین‌المللی و بشر دوستانه مسیر بازتری برای واردات برخی داروها دارد، در حال تامین کمبود دارویی جانبازان هستیم.

به گزارش تیتر داغ؛ محمد حسن کاویانی راد درباره تحریم‌های دارویی کشور و مشکلات تأمین داروهای جانبازان گفت: متأسفانه همه مردم و به ویژه بیماران بر اثر تحریم‌های ظالمانه دشمن قدری دچار مشکل شده‌اند و این امر باعث اذیت جانبازان و ایثارگران عزیز نیز شده است.

معاون سابق فرهنگی بنیاد شهید ادامه داد: وقتی تأمین دارو در سطح کشور با مشکل مواجه باشد، طبیعی است که جانبازان نیز در تهیه داروهای خود دچار مشکل می‌شوند چرا که نیازمندترین گروه به دارو جانبازان کشور هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بنیاد نیز در تأمین داروهای ایثارگران دچار مشکل شده است یا خیر تصریح کرد: این تحریم‌های ظالمانه منجر شده تا بنیاد شهید نیز برخی داروهای خاص به ویژه داروهای جانبازان شیمیایی را به زحمت تأمین کند و در اختیار ایثارگران قرار دهد.

رئیس ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: در زمان کنونی طبیعی است که در برخی داروهای خاص کمبود دارویی داریم اما خوشبختانه با همکاری نهادهای متولی به مرحله بحرانی نرسیده است.

کاویانی راد درباره همکاری با هلال احمر برای واردات داروهای خاص ابراز داشت: در حال حاضر با هلال احمر و وزارت بهداشت تعامل لازم برای تأمین دارو را داریم چراکه برخی از داروهای جانبازان داروهای خاص بوده و مواردی نیست که به صورت عمومی وارد و توزیع شود. به همین منظور با همکاری هلال احمر که به دلیل روابط بین‌المللی و بشر دوستانه مسیر بازتری برای واردات برخی داروها دارد، در حال تأمین کمبودهای دارویی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: دلیل عدم وجود بحران دارویی نیز همکاری دستگاه‌های متولی ازجمله وزارت بهداشت، هلال احمر و غیره در این زمینه است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.