تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1398 - 6:13
کد خبر : 6013

واکنش اکبر عبدی به شهادت سردار قاسم سلیمانی

واکنش اکبر عبدی به شهادت سردار قاسم سلیمانی

نابغه طنز ایران اعتقاد دارد که همه خانواده‌های شهدا عزادار حاج قاسمند؛ سرداری که حتی انتخاب کرد کنار سربازانش به خاک سپرده شود

به گزارش تیتر داغ؛ همه او را به خاطره‌آفرینی و نوستالژی و طنز و خنده می‌شناسند، اما ناراحت رفتن سرداری است که به قول خودش همه را عزادار خود کرده است و خیلی نمی‌توان درباره‌اش صحبت کرد، چون ویژگی‌ها و خصلت‌هایش وصف‌ناشدنی‌اند. بازیگر و هنرمندی که در شلوغی‌های «محله برو بیا» با رویا‌های تکرار نشدنی کودکی همراهش شدیم. در کنارش گاهی کودک شدیم گاهی قد کشیدیم و درد «اجاره نشینی» را تجربه کردیم. هم آواز شدیم و سرود‌ای ایران سر دادیم. کوچه به کوچه به دنبال «دزد عروسکهایمان» دویدیم و حتی در پیری، شیرینی و اضطراب روز‌های مدرسه را مزمزه کردیم.

هنرمندی که بار‌ها گفته است من زن می‌شوم یا بچگی می‌کنم تا مردم بخندند و خوشحال شوند. در تئاتر هم ید طولایی دارد، اما این سال‌ها به تعبیر خودش درد نان دارد و مجبور است در سینما و تلویزیون بیشتر ایفای نقش کند. او اکبر عبدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

او که همیشه از خنداندن مردم خوشحال است و این روز‌ها هم غمگین و ناراحت پرواز “حاج قاسم” است، گفت: سردار بهترین حرف را خودش راجع به خودش گفته است؛ “من یک سرباز وطن بودم”. از همه مهمتر قبر و روز شهادتش را تعیین کرده است. یعنی این شخصیت مدت‌ها قبل پایش از زمین رها شده است و می‌داند قرار است آرام آرام، آسمانی شود.

اکبر عبدی افزود: واقعاً سربازی وطن که خودش همواره با این نام از خودش یاد می‌کرد و حتی در وصیت‌نامه‌اش نوشته که بنویسید سرباز قاسم سلیمانی، بهترین تعریفی است از خدمتگزار صدیق و متواضع که حتی در سفر آخرت هم دوست دارد با سربازانش همراه شود و می‌نویسد و از خانواده و دوستانش می‌خواهد او را کنار سربازان و همرزمانش به خاک بسپارند؛‌ای کاش بقیه از ایشان یاد بگیرند و راه ایشان با قوت و مستحکم ادامه یابد.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به جنایت آمریکایی‌ها و دستور ترامپ برای به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، گفت: ترامپ یک آدم عقب‌افتاده است و همه دنیا این واقعیت را می‌دانند. زنش حاضر نیست چند قدم با او بردارد چه توقعی از دیگران است! دلم برای مردم آمریکا می‌سوزد چقدر ساده اند و بندگان خدا‌ها دیوانه‌ای را انتخاب کرده‌اند. به واقع نشان می‌دهد که مردم آمریکا فوق‌العاده مردم ساده‌ای‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما خودمان هم خانواده شهیدیم چه شهدای مدافع حرم و چه شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس، همه عزادار حاج قاسم و قهرمانان واقعی‌اند؛ امیدوارم راه او و امثال او ادامه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.