تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 5:12
کد خبر : 33251

واکنش سوریان به نایب قهرمانی فرنگی‌کاران نوجوان در آسیا

واکنش سوریان به نایب قهرمانی فرنگی‌کاران نوجوان در آسیا

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان معتقد است اگر داوری مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان عادلانه و بدون مشکل بود، تیم ایران به عنوان قهرمانی می‌رسید.

به گزارش تیتر داغ؛ محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا گفت: بچه‌ها در این مسابقات در حد و اندازه خود ظاهر شدند و کشتی‌های خوبی گرفتند. تیم قرقیزستان هم که قهرمان شد امتیازهای برابر با تیم ایران داشت و اگر در کشتی وزن ۸۰ کیلوگرم برنده می‌شدیم، تیم ایران به قهرمانی می‌رسید، اما داوری یک طرفه به سود کشور میزبان باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم، هر چند برای من این تیم قهرمان است.

سوریان تصریح کرد: سطح مسابقات با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا به دلیل شیوع کرونا ۲ سال برگزار نشده بود بسیار بالا بود. تمام تیم‌ها با همه توان در این پیکارها شرکت کردند تا با تجربه بیشتری در مسابقات جهانی امسال حضور یابند.

وی افزود: برای رقابت‌های جهانی که حدود یک ماه دیگر در ایتالیا برگزار می‌شود تجربه مطلوبی را به دست آوردیم، امیدوارم این نوجوانان تجربه خوبی را برای رده جوانان و در نهایت جهانی و المپیک که در بزرگسالان برگزار می‌شود را به دست آورده باشند.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط محمد مرادی در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد جهانگیری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا، پیام احمدی در وزن ۴۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن ۶۰ کیلوگرم، سیدرضا آذرشب در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال نقره، محمدرضا غلامی در وزن ۵۱ کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.