تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 10:24
کد خبر : 15378

پاسخ ایران به ترور دانشمند هسته‌ای خود صبورانه و حساب‌شده خواهد بود

پاسخ ایران به ترور دانشمند هسته‌ای خود صبورانه و حساب‌شده خواهد بود

روزنامه لبنانی الجمهوریه در گزارشی به انتقام ایران از عوامل ترور شهید فخری‌زاده پرداخت و نوشت ایرانی‌ها پاسخی صبورانه و حساب‌شده به این ترور خواهد داد.

به گزارش تیتر داغ؛ روزنامه الجمهوری لبنان در گزارشی از انتقام ایران از عوامل ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران سخن گفت.

این روزنامه نوشت: درحالی که برخی رفتار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را در هفته‌های آخر ریاست جمهوری دونالد ترامپ رصد می‌کنند و می‌گویند احتمال انجام هرکاری وجود دارد، ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس مرکز پژوهش‌های وزارت دفاع ایران رخ می‌دهد. مسئله‌ای که سطح تنش و اضطراب را پس از اینکه تهران تاکید کرد از عوامل آن انتقام می‌گیرد، در منطقه افزایش می‌دهد.

الجمهوریه نوشت: آنچه در عمق ایران و تروری که در این سطح رخ داد، فصل دیگری از جنگ راهبردی-امنیتی ایران از یک طرف با آمریکایی -اسرائیلی‌ها و از طرف دیگر با برخی کشور‌های عربی است.

روزنامه لبنانی به تلاش‌های شهید فخری زاده در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و ساخت کیت تشخیصی سریع و پیشرفت در مراحل ساخت واکسن کرونا اشاره و سخن مقامات ایرانی را تکرار می‌کند و می‌گوید که این ترور پیام هشداری برای ایران بدین مضمون بود که ایران نباید به میدان تولید واکسن وارد شود اما مسیر علمی ایران ادامه پیدا می‌کند.

روزنامه الجمهوریه با بیان اینکه ایران به عاملان این ترور پاسخ می‌دهد، افزود: ایران در چارچوب پرونده اطلاعاتی که با دشمنانش دارد چه در مقابل و چه در پشت پرده انتقام خواهد گرفت. پاسخ دادن ایران به این ترور برای بازگداندن اعتبار خود حتمی است، اما این مسئله حال حاضر نیست، زیرا ایرانیان فرش‌باف‌های صبور و شطرنج باز‌های حرفه‌ای هستند که با فکر کار می‌کنند و پاسخ آنان صبورانه و حساب شده خواهد بود.

پیش از این هم روزنامه ساندی تایمز انگلیس نیز در گزارشی با بیان اینکه روش ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران نشانه‌هایی دارد که انجام این ترور به وسیله واحد ویژه اطلاعات رژیم صهیونیستی (کیدون) که مسئول عملیات‌های جاسوسی، ربودن و ترور است را مطرح می‌کند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی پیشتر در گزارش‌های مختلفی این دانشمند برجسته ایرانی را هدف نخست وزیر‌های متعدد رژیم صهیونیستی و مدیران مختلف موساد و جزء برنامه ترور و خرابکاری این رژیم اعلام کرده بود و برخی رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که رد پای موساد در این عملیات مشخص است.

دکتر «محسن فخری زاده» عصر روز جمعه در اقدامی تروریستی که ردپای عوامل صهیونیستی در آن مشهود است، در آبسرد تهران به شهادت رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.