تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 4:56
کد خبر : 19731

پایان رویای قالیباف: ۲۲۰ نماینده مجلس برای رئیس‌جمهور شدن رئیسی نامه نوشتند

پایان رویای قالیباف: ۲۲۰ نماینده مجلس برای رئیس‌جمهور شدن رئیسی نامه نوشتند

۲۲۰ نماینده نوشته‌اند «چون سوابق فکری، اجرایی و مدیریتی» رئیسی در مسوولیت‌های مختلفش، «بیان‌گر استواری بر شاخص‌ها… و منویات امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای بوده» او را به مردم معرفی می‌کنند تا “به انتخاب اصلح کمک کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ رویای قالیباف برای رسیدن به پاستور خیلی زود به ته خط رسید و نمایندگان مجلس هم او را پس زدند و رئیسی را انتخاب کردند. رسانه‌ها متن نامه دعوت ۲۲۰نماینده مجلس را منتشر کرده‌اند که از ابراهیم رئیسی، رئیس‌ کنونی قوه‌قضا و نامزد شکست‌خورده انتخابات سال ۱۳۹۶، خواسته‌اند یک‌بار دیگر در انتخابات سال ۱۴۰۰ نامزد شود.

آن‌ها در این‌ نامه مدعی‌شده‌اند در “یک سال اخیر کوشیده‌اند برای حل مشکل‌های کشور قانون‌های خوبی تصویب کنند اما دولت و  رئیس‌جمهور با آن‌ها یک‌دست و همراه نبوده است.”

۲۲۰ نماینده نوشته‌اند «چون سوابق فکری، اجرایی و مدیریتی» رئیسی در مسوولیت‌های مختلفش، «بیان‌گر استواری بر شاخص‌ها… و منویات امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای بوده» او را به مردم معرفی می‌کنند تا “به انتخاب اصلح کمک کنند.”

این نامه را می‌توان  پایان ماه عسل باقر قالیباف در مجلس دانست؛ خصوصا آنکه اختلافات طیف او با جبهه پایداری که این روزها در مجلس قدرت‌نمایی می‌کنند بیش از گذشته  برآفتاب افتاده است.

حرکات قالیباف نشان از این داشت که تلاش دارد از سکوی ریاست مجلس به ریاست‌جمهوری برسد. اما این نامه با شمار امضای بالا، احتمالا آب سردی باشد بر گرم‌کردن‌های قالیباف برای انتخابات ۲۸خرداد و البته باید هشداری هم به او در نظر گرفت که در صورت نامزد شدن در ریاست‌جمهوری باید منتظر عواقب آن در انتخابات هیات رییسان مجلس در اوایل خرداد باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.