تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:31
کد خبر : 15463

پرداخت تسهیلات به حدود ۷۰ درصد از واحد‌های معرفی شده آسیب دیده از کرونا

پرداخت تسهیلات به حدود ۷۰ درصد از واحد‌های معرفی شده آسیب دیده از کرونا

از مجموع ۵۳۳ هزار و ۷۵۲ واحد معرفی شده به بانک‌ها به منظور دریافت تسهیلات مربوط به کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، ۳۶۵ هزار و ۸۴۱ واحد تسهیلات را دریافت کردند.

به گزارش تیتر داغ؛  از مجموع ۵۳۳ هزار و ۷۵۲ واحد معرفی شده به بانک‌ها به منظور دریافت تسهیلات مربوط به کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، ۳۶۵ هزار و ۸۴۱ واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده و پرونده مابقی واحد‌ها نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک و وثایق است.

بر اساس مصوبات ستاد کرونا مقرر شده است برای کمک به صاحبان کسب و کار‌هایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در فعالیت خود دچار مشکل شده‌اند (با ثبت نام متقاضی در سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تایید سامانه مذکور و معرفی به بانک) تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد پرداخت شود؛ که در این رابطه تا تاریخ ۱۳۹۹.۹.۱۰ بالغ بر ۵۳۳ هزار و ۷۵۲ واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

لازم به ذکر است تمامی واحد‌های مذکور تا تاریخ اشاره شده به شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۳۶۵ هزار و ۸۴۱ واحد با میزان اشتغال ۶۲۰ هزار و ۹۳۱ نفر در مجموع مبلغ ۷۶.۹۳۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده و پرونده مابقی واحد‌های کسب و کار نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک و وثایق است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.