تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 16:06
کد خبر : 5645

پرداخت خسارت بیمه تکمیلی فرهنگیان

پرداخت خسارت بیمه تکمیلی فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از کاهش زمان پرداخت خسارت بیمه تکمیلی فرهنگیان به ۱۰ روز خبر داد

به گزارش تیتر داغ؛  گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: در گذشته ۵ هزار مرکز درمانی داشتیم که ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی در سراسر کشور اضافه کردیم.

moallemman.jpg

وی ادامه داد: هزینه‌های درمان فرهنگیان در این مراکز برای تمام هزینه‌های بیمارستانی اعم از جراحی‌های تخصصی، درمان طبی و سایر اعمال جراحی، هزینه‌های پاراکلینیکی، ویزیت پزشکان، هزینه تهیه پیوند اعضا طبیعی با تأیید انجمن‌های مربوطه، هزینه‌های اروتز و پروتز طبق تعریف و تعرفه وزارت بهداشت، هزینه‌های مرتبط با نازایی و ناباروری و فرانشیز داروی در تعهد بیمه همگانی و ملزومات دارویی، رایگان است.

کریمی‌فر در خصوص گلایه فرهنگیان درباره پرداخت خسارت بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار کرد: در گذشته مدت زمان پرداخت خسارت تا ۶ ماه می‌رسید که ما این میزان را به یک ماه و نیم رساندیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم پرداخت خسارت را ۷ تا ۱۰ روز کنیم، گفت: کسانی که به مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان مراجعه نمی‌کنند، خسارت درمان را تا حداکثر ۱۰ روز بعد از ارائه به مراکز بیمه طرف قرارداد دریافت می‌کنند البته پرداخت خسارت برای بیماران خاص و صعب العلاج به صورت آنلاین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.