تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مهر 1401 - 11:13
کد خبر : 88368

پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی

پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی

پکیج دیواری یکی از وسایل گرمایشی بسیار عالی و کاربردی است که معمولاً در فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله علاوه بر تأمین آب گرم موردنیاز برای مصارف روزانه، آب گرم شوفاژ را نیز تأمین کرده و با خرید آن دیگر نیازی به خرید آبگرمکن و بخاری ندارید. برندهای بسیار مختلفی

پکیج دیواری یکی از وسایل گرمایشی بسیار عالی و کاربردی است که معمولاً در فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله علاوه بر تأمین آب گرم موردنیاز برای مصارف روزانه، آب گرم شوفاژ را نیز تأمین کرده و با خرید آن دیگر نیازی به خرید آبگرمکن و بخاری ندارید. برندهای بسیار مختلفی داخلی و خارجی در زمینه تولید پکیج‌های دیواری با قابلیت‌های مختلف فعالیت می‌کنند. در ادامه ۳ مورد از پرفروش‌ترین پکیج و آبگرمکن موجود در بازار را از برندهای خارجی معرفی می‌کنیم.

بهترین پکیج‌های خارجی

برندهای خارجی مختلفی در زمینه تولید پکیج فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها در بازار داخلی نیز موجود هستند. هر کدام از این برندها محصولات مختلفی را تولید می‌کنند که در نهایت می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پکیج‌های دیواری بوش

قطعا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای خارجی تولید کننده پکیج دیواری، برند بوش است. این محصولات در کشور آلمان تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارند. بوش محصولات خانگی متنوعی تولید می‌کند که پکیج‌های دیواری نیز از جمله آن‌ها هستند. برخی از شرکت‌ها نیز در ایران به عنوان نماینده محصولات بوش فعالیت کرده و ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.

  • پکیج کامفورت برند بوش

پکیج‌های دیواری برند بوش با ظرفیت‌های ۲۴ هزار، ۲۸ هزار و ۳۵ هزار تولید و در بازار موجود هستند. این پکیج دارای طراحی بسیار مدرن و امروزی است و از مشعل ضد زنگ برای آن استفاده شده است. این مدل دارای صفحه نمایشگر هوشمند و اتوماتیک است که برای عیب یابی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت این پکیج از مبدل‌های حرارتی استفاده شده و بر ساخت آن‌ها بر اساس بالاترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌گیرد.

  • پکیج اکسکلوسیواز برند بوش

اکسکلوسیو از دیگر محصولات تولیدی برند بوش است که کیفیت بسیار بالایی داشته و در بازار ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این محصول دارای راندمان حرارتی بسیار بالا و شیر هواگیری اتوماتیک است. نصب و راه اندازی آن بسیار ساده و راحت است و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است

  • پکیج دیواری بوش مدل اکسکلوسیو ۳۵۳۱

پکیج بوش مدل اکسکلوسیو خود دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این میان یکی از پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی برند بوش مدل ۳۵۳۱ است. این مدل نیز دارای شیر هواگیری اتوماتیک و قفل کودک است که باعث افزایش چند برابری ایمنی آن می‌شود. این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده و هیچ گونه نوسانات دمایی ندارند.

پکیج‌های دیواری آریستون

آریستون دومین برند خارجی پرفروش پکیج دیواری است که از برندهای معتبر ایتالیایی به شمار می‌رود. محصولات این برند با کیفیت عالی و بسیار کم مصرف هستند. آریستون به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین برند ایتالیایی تولید پکیج شناخته می‌شود. محصولات این برند نیز در بازار ایران موجود هستند. در تولید این محصولات از عایق‌های آکوستیک استفاده شده که باعث می‌شود پکیج‌ها تولیدی صدای بسیار پایینی داشته باشند. همچنین دارای صفحه نمایش لمسی هستند. این محصولات نیز با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌شوند.

  • پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X 30FF

یکی از نمونه محصولات بسیار پر فروش در این برند مدل GENUS X 30FF است. این محصول را می‌توان تا مساحت ۱۷۰ متر مربع مورد استفاده قرار داد. در هر دقیقه تا ۱۴.۲ لیتر آب گرم با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد تولید می‌کند.

پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی2

  • پکیج دیواری آریستون مدل CLAS X 24FF

از این پکیج می‌توان برای متراژهای تا ۱۶۰ متر مربع استفاده نمود. حداکثر توان گرمایی آن ۲۴۰۰۰ کیلوکالری در ساعت است. همچنین دارای دو مبدل حرارتی و سیستم عیب یابی الکترونیکی است. این مدل نیز از مدل‌های پرفروش برند آریستون محسوب می‌شود که به راحتی در بازار ایران یافت می‌شود.

  • پکیج دیواری آریستون مدل CARES X 24FF

مدل پرفروش دیگری که به شما معرفی می‌شود، از برند آریستون، مدل CARES X 24FF است. از این پکیج تا مساحت‌های ۱۴۰ متر مربع استفاده می‌شود. همچنین مجهز به سیستم عیب یابی کاملا اتوماتیک است که کار تعمیر و نگهداری را بسیار راحت می‌کند. حداکثر توان گرمایی این دستگاه ۲۰۶۳۶ کیلوکالری در ساعت است. این مدل پکیج دارای دو مبدل حرارتی و فن دودکش است. این دستگاه بر اساس جدیدترین استانداردها ساخته شده و ایمنی بسیار بالایی دراد.

پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی3

  • پکیج دیواری مدل ALTEAS X

نمونه دیگر پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی از برند آریستون، مدل ALTEAS X 35FF است. این مدل پکیج دارای حداکثر توان گرمایی ۳۵۰۰۰ کیلوکالری بر ساعت است. همچنین تا مساحت ۲۵۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. همانند سایر مدل‌های باکیفیت آریستون، این مدل نیز دارای سیستم عیب یاب الکترونیکی و دو مبدل حرارتی است. سطح ایمنی این پکیج بسیار بالاست و هیچ خطری برای ساکنین به همراه ندارد.

  • پکیج دیواری آریستون مدل HSX

آخرین مدلی که از برند آریستون به شما معرفی می‌شود، مدل HSX است. این محصولات از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند است. این شرکت ایتالیایی توانسته محصولی بسیار زیبا و خاص با طراحی منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه کند. همچنین به کاهش مصرف انرژی و کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای کمک می‌کند. این موضوع باعث شده تا محصولات این برند در دسته محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش قرار بگیرند. این مدل حجم کمی داشته و در محیط‌های مختلف مانند آشپزخانه نیز نصب می‌شود. همچنین دارای دو مبدل حرارتی است و از فن جهت تخلیه هوای پس از سوختن استفاده می‌شود.

پکیج‌ها از وسایل بسیار کاربردی هستند که با توجه به توان و ظرفیت در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پکیج‌ها در برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شوند. این برندها هر کدام تنوع بالایی از محصولات را با کیفیت‌ها و کارایی متفاوت ارائه می‌دهند. به این صورت شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و ویژگی‌های محیط مورد نظر بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی تعدادی از پرفروش‌ترین پکیج‌های خارجی پرداخته شد. انتخاب نهایی با شماست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.