تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 - 8:07
کد خبر : 13408

پشیمانی آقای کارگردان از نساختن فیلمی درباره ترامپ

پشیمانی آقای کارگردان از نساختن فیلمی درباره ترامپ

برت راتنر کارگردان هالیوودی از اینکه فیلم «سرقت از برج» را مبتنی بر داستانی درباره ترامپ نساخته، پشیمان است.

به گزارش تیتر داغ؛ پیش از آنکه آلان آلدا نقش شخصیت شرور را در فیلم سینمایی «سرقت از برج» در سال ۲۰۱۱ بازی کند، قرار بود قصه این فیلم طور دیگری رقم بخورد. کریس راک بازیگر و کمدین آمریکایی، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر یاد آور شده که این فیلم سینمایی با بازی ادی مورفی قرار بود، در مورد سرقت از دونالد ترامپ باشد. راک، دیو چاپل و کریس تاکر قرار بود، در نقش گروهی که از برج ترامپ سرقت می‌کنند، نقش آفرینی کنند.

اما، به تدریج قصه این فیلم سینمایی در طول مراحل تولید، دچار تغییر و تحول و به اثری تبدیل شد که آن را اکنون با نام «سرقت از برج» می‌شناسیم.

این فیلم سینمایی که توسط برت راتنر کارگردانی شده، داستان کارمند یک ساختمان لوکس را روایت می‌کند که بعد از اتفاقاتی، برنامه سرقت ۲۰ میلیون دلاری از این ساختمان را می‌ریزد. بن استیلر، کیسی افلک و مایکل پنا نقش کارمندان این برج را بازی کنند و مورفی هم مجرمی است که برای کمک استخدام می‌شود.

در سال ۲۰۱۷، شش ماه پیش از آنکه ریاست جمهوری ترامپ آغاز شود، کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد از اینکه داستان سرقت از برج ترامپ را کنار گذاشته و نساخته، پشیمان است. او گفت اگر اسم فیلم را «سرقت از ترامپ» می‌گذاشتم، بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

گفتنی است دونالد ترامپ سابقه ایفای نقش کوتاه در فیلم سینمایی «تنها در خانه ۲» را نیز داشته است.

منبع :جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.