تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 7:26
کد خبر : 30575

چاپ طرح دلخواه روی لیوان

چاپ طرح دلخواه روی لیوان

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ طرح دلخواه،چاپ عکس رو لیوان حرارتی و چاپ عکس ماگ حرارتی آشنا کنیم. چاپ لیوان عکسچاپ با طرح

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ لیوان عکسچاپ طرح دلخواه،چاپ عکس رو لیوان حرارتی و چاپ عکس ماگ حرارتی آشنا کنیم.

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح تبلیغاتی

چاپ طرح دلخواه روی لیوان

اگر به دنبال یک روش جدید با بازده بسیار خوب برای کسب و کار خود هستید چاپ لیوان عکسچاپ  با طرح تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. چاپ طرح تبلیغاتی با استفاده از چاپ سابلیمیشن یا چاپ حرارتی انجام می شود و در نهایت طرح مورد نظر افراد با کیفیت و ظرافت  فوق العاده ای  بر روی این محصول درج می شود. نکته قابل توجه اینکه به سبب ویژگی های بسیار خوب این مورد، چاپ عکس ماگ یا درج عکس روی دیگر محصولات با استفاده از این چاپ انجام میگیرد.

 

 

چاپ سابلیمیشن چه کاربردی  دارد ؟

چاپ طرح دلخواه روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا هر محصول دیگر با استفاده از این تکنولوژی باعث شده که امروزه تبلیغات با این روش صورت بگیرد.علاوه بر درج طرح تبلیغاتی با چاپ تصویر مناسبتی ،از کالاهای ساده هدیه های بسیار جذابی تولید می شود. در واقع بطور کلی می توان گفت که چاپ سابلیمیشن با دوام و ماندگاری بسیار خوبی که دارد این امکان را فراهم کرده که مشتریان طرح و ایده ذهنی خود را بر روی کالاهای عکسچاپی درج کنند.

برای چاپ عکس روی  لیوان  چکار کنیم؟

پس از انتخاب فرم و سایز لیوان  نوبت به چاپ  تصویر روی بدنه آن است و در این جهت ما یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس، یعنی شرکت عکسچاپ را به شما معرفی می کنیم. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید بدون مراجعه  حضوری و تنها بصورت اینترنتی می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش و سپس دریافت نمایید.

مراقبت از کالاهای عکسچاپی چگونه است؟

چاپ طرح دلخواه روی لیوان

محصولی مانند چاپ عکس رو لیوان حرارتی که بر روی آن طرح یا تصویر دلخواه شما چاپ شده است مانند سایر محصولات نیاز به مراقبت دارد. از جمله اینکه هرگز برای شستشوی آن از وسایلی مانند سیم ظرفشویی استفادن نکنید چراکه این وسایل می توانند به ساختار طرح چاپ شده آسیب وارد کنند. مورد دوم اینکه  اگر از این وسایل برای تزیین استفاده می کنید آن را مستقیما در معرض نور خورشید قرار ندهید چرا که این نور در دراز مدت می تواند به طرح چاپ شده آسیب بزند.

کاربرد  محصولاتی که قابلیت چاپ عکس دارند چیست؟

  • هدیه مناسبتی و سورپرایز کردن عزیزان مانند سالگرد ازدواج یا روز ولنتاین
  • برای تبلیغات و استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی
  • برای تزیین کردن دکور منزل یا محل کار
  • و…

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.