تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 6:03
کد خبر : 30430

چاپ عکس روی لیوان با طرح دلخواه

چاپ عکس روی لیوان با طرح دلخواه

به دنبال هر آنچه درباره عکس ماگ، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ عکس حرارتی روی لیوان هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.   چاپ عکس حرارتی روی لیوان عید نوروز فرصت خیلی خوبی است که

به دنبال هر آنچه درباره عکس ماگ، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ عکس حرارتی روی لیوان هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

 

چاپ عکس حرارتی روی لیوان

عید نوروز فرصت خیلی خوبی است که با کادو های جذاب و سورپرایز کننده عزیزان خود را خوشحال نماییم. ماگ حرارتی یکی از کادو های لوکس و جذاب است که برای هدیه نوروز پیشنهاد می شود و قابلیت چاپ عکس دلخواه روی آن سبب شده از آن به جهت هدیه در سایر مناسبت ها استفاده شود. چاپ روی این ماگ  دلخواه است و شما می توانید مطابق با سلیقه و ذوق هنری خود، تصویر مورد نظر را روی آن چاپ کنید.

انواع عکس ماگ  منتخب

در انتخاب عکس  برای چاپ روی محدودیت خاصی وجود ندارد و شما می توانید از تصاویر :

  •  شخصی و خانوادگی
  • مناسبتی
  • تبلیغاتی
  • افراد مشهور
  • و… برای چاپ استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای چاپ سعی کنید تصاویر با کیفیت باشد و اگر قصد گرفتن عکس جدید برای چاپ دارید  پیشنهاد ویژه ما مراجعه به آتلیه عکاسی می باشد.

لیوان با طرح عید نوروزی

چاپ عکس روی لیوان با طرح دلخواه

شما هم ممکن است که پس از جستجو زیاد کادو مورد نظر خود پیدا نکرده باشید و بطور کلی  پیشنهاد ما در هنگام انتخاب هدیه برای عید  نوروز یا سایر مناسبت ها در نظر گرفتن سه ویژگی

  • زیبایی در طرح
  • کارایی مناسب
  • دوام جنس کادو می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با کادویی آشنا کنیم که هر سه این ویژگی ها را دارا است و لیوان با طرح نوروزی  از دیگر ایده های ویژه برای کادو است. همین الان برای چاپ لیوان عکسچاپ یا چاپ لیوان با طرح نوروز می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه کنید و طرح دلخواه خود را برای چاپ سفارش دهید.

 

لیوان حرارتی طرح  عید نوروز عکسچاپ

چاپ عکس روی لیوان با طرح دلخواه

لیوان حرارتی یا لیوان جادویی یکی از محصولات بسیار لوکس و جذاب برای کادو در انواع مناسبت ها می باشد.  سطح روی این کالا با جوهر حساس به دما پوشیده شده و این باعث میشود که طرح آن فقط در تماس با حرارت( ریختن آب داغ یا چایی در آن) نمایان شود. چاپ عکس حرارتی روی لیوان نیز به صورت سفارشی و با چاپ سابلیمیشن انجام می شود و این کالا امروزه با ماندگاری بالا سهم زیادی در خاطرات افراد دارد. علاوه بر لیوان حرارتی  امروزه  می توان  طرح دلخواه خود را بر روی : ماگ جادویی ، بشقاب، کوسن، و… چاپ کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.