تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 6:03
کد خبر : 26597

چرایی حضور خواننده‌های پاپ در سریال‌های نمایش خانگی

چرایی حضور خواننده‌های پاپ در سریال‌های نمایش خانگی

این روز‌ها برخی از خوانندگان پاپ در آثار سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی بازی می‌کنند.

به گزارش تیتر داغ:این روز‌ها فضای رقابتی در میان سریال‌های نمایش خانگی به چشم می‌خورد؛ البته نه بر سر محتوای داستان و کیفیت آن، بلکه بر سر جذب چهره‌ها. هر کدام از مجموعه‌ها در تلاش هستند تا از افراد نامی بیشتری در پروژه خود استفاده کنند تا مخاطبان بیشتر جذب سریال شوند.

در این میان شاهد حضور خواننده‌ها در سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستیم. این روزها خوانندگانی چون امیر مقاره در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم، سیروان خسروی در سریال «حرفه ای» به کارگردانی مصطفی تقی زاده و رضا یزدانی در سریال «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و آرش عدل پرور در فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» دیده می شوند. پیش از این هم فرزاد فرزین در سریال های عاشقانه، مانکن و ملکه گدایان ایفای نقش کرد.

امیر مقاره بازیگر جزیره

سید محمد حسینی منتقد سینما، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور خواننده‌ها در عرصه بازیگری اظهار کرد: این امر یک اتفاق طبیعی است؛ از زمان شیوع کرونا دیگر کنسرت‌ها برگزار نمی‌شوند و خواننده‌ها به سمت بازیگری روی آورده‌اند.

او ادامه داد: علت اینکه خواننده‌ها به صورت حرفه‌ای در سریال‌های نمایش خانگی حضور پیدا نمی‌کنند، وجود فضای رقابتی در بین فیلمسازان و نبود داستان عمیق در این سریال‌هاست. متاسفانه سازنده‌های این سریال‌ها فقط تشنه‌ دیده شدن هستند و دیگر به کیفیت آن توجه نمی‌کنند.

سعید خانی تهیه‌کننده سینما هم در این باره گفت: تولیدات فیلم‌ و سریال‌های نمایش خانگی بالا رفته و بازیگران برای نقش‌ها کم هستند. ما مجبوریم از خواننده‌ها دعوت به کار کنیم؛ چراکه آنها به دلیل اجرای کنسرت مقدمات بازی را می‌دانند. به اضافه اینکه طرفداران آنها باعث دیده شدن بیشتر سریال یا فیلم می‌شوند.

سیروان خسروی

او که تهیه‌کننده سریال حرفه‌ای است، درباره چگونگی حضور سیروان خسروی در این سریال گفت: گزینه‌هایی از بازیگران مد نظر ما بودند تا نقش سیامک را بازی کنند؛ اما درگیر کار دیگری بودند. ما در نهایت به سیروان خسروی رسیدیم. او سه ماه برای نقشش تمرین کرد و بعد ما را برای سپردن نقش مجاب کرد. خوشبختانه با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.