تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 10:10
کد خبر : 90075

چگونه با سرمایه کم درآمد ماهیانه ثابت داشته باشیم؟

چگونه با سرمایه کم درآمد ماهیانه ثابت داشته باشیم؟

برای آشنایی با نحوه و اصول کسب درامد شما میتوانید به بخش جوجه کشی ورود کنید و در عرض ۳ ماه ۳ برابر سرمایه زندگانی که مصرف این عمل جوجه کشی کرده اید را به دست بیاورید. شرکت آذرجوجه در چه زمینه ای فعالیت دارد؟ شرکت آذر جوجه یکی از قدیمی ترین و با سابقه

برای آشنایی با نحوه و اصول کسب درامد شما میتوانید به بخش جوجه کشی ورود کنید و در عرض ۳ ماه ۳ برابر سرمایه زندگانی که مصرف این عمل جوجه کشی کرده اید را به دست بیاورید.

شرکت آذرجوجه در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

شرکت آذر جوجه یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فارمهای تولید تخم های نطفه دار انواع پرندگان زینتی و معمولی و دستگاه های جوجه کشی با ابعاد مختلف در ایران می باشد که توانسته محصولات خود را چه در درون و چه در بیرون کشور با افتخار عرضه نماید.

شرکت آذر جوجه با ده سال تجربه یکی از بهترین تولید کنندگان در عرصه تولید دستگاه های جوجه کشی تمام اتومات ۱۲ تایی خانگی تا ۱۲۰۰۰تایی صنعتی و دستگاه های میوه خشک کن در ابعاد خانگی و صنعتی می باشد تمام دستگاه های تولید شده در این کشور با بهترین قطعات و به دست مهندسین خبره در این زمینه طراحی و تولید شده است تا مشتریان و مصرف کنندگان عزیز بتوانند به راحتی وبا خیال راحت از دستگاه های جوجه کشی و خشک کن استفاده نمایند.
در مجموعه آذر جوجه تمامی محصولات این شرکت با متد روز تولید و به فروش میرسند. برای استعلام قیمت فروش تخم نطفه دار و فروش دستگاه جوجه کشی میتوانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.
۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸
۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۹

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های جوجه کشی و میوه خشک خریداری شده از شرکت آذرجوجه دارای ۲سال تضمین خدمات و تعویض قطعات می باشند و به همین دلیل خریداران عزیز دیگر نگران خرابی دستگاه های خریداری شده از این شرکت نبوده وبا خیالی آسوده از آنها استفاده میکنند.
چگونه با سرمایه کم درآمد ماهیانه ثابت داشته باشیم؟2

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تخم نطفه دار به آدرس درج شده زیر مراجعه نمائید.
https://azarjooje.net/product-category

دستگاه های جوجه کشی شرکت آذرجوجه تماما اتوماتیک بوده و نیاز به کار زیادی جهت راه اندازی این دستگاه ها و کار با آنها وجود ندارد. عزیزان علاقه مند به تولید تخم نطفه دار می توانند با خرید دستگاه های تمام اتومات جوجه کشی و تخم نطفه دار انواع پرندگان از شرکت آذر جوجه با مشاوره از کارشناسان این مجموعه اقدام به تولید جوجه های سرحال و سالم کرده و به درآمد ماهیانه چشم گیرو ثابتی برسند.

چه تخم های نطفه داری در شرکت آذرجوجه به فروش می رسد؟

شما عزیزان می توانید نسبت به خرید تخم های انواع پرندگان از قبیل :

تخم نطفه دار پرندگان وارداتی

تخم نطفه دار طوطی کاسکو

تخم نطفه دار طوطی کاکادو

تخم نطفه دار طوطی ماکائو

تخم نطفه دار طوطی ملنگو

تخم نطفه دار طوطی عروس هلندی

تخم نطفه دار مرغ های زینتی :تخم نطفه دارابریشمی،تخم نطفه دار مرغ جاپنیز،تخم نطفه دار مرغ فونیکس ،تخم نطفه دارمرغ برهما ،تخم نطفه دار مرغ یوکوهاما ،تخم نطفه دار مرغ کوشین،تخم نطفه دار مرغ سلطان،تخم نطفه دار مرغ مرندی ،تخم نطفه دار مرغ ایام سمانی ،تخم نطفه دار مرغ لکنولدرز،تخم نطفه دار لاری شامو ،تخم نطفه دار لاری افغان ،تخم نطفه دار لاری ترک،تخم نطفه دار لاری ماداگاسکار و…

تخم نطفه دار بوقلمون :تخم نطفه دار بوقلمون بیوتی،تخم نطفه دار بوقلمون بوربون ،تخم نطفه دار بوقلمون برنز انگلیسی،تخم نطفه دار بوقلمون برنز آمریکا و..

تخم نطفه دار انواع قرقاول :تخم نطفه دار قرقاول آمریکایی،تخم نطفه دار قرقاول بلژیکی،تخم نطفه دار قرقاول سیلور،تخم نطفه دار قرقاول لیمویی،تخم نطفه دار قرقاول تراگوپال،تخم نطفه دار قرقاول لیدی ،تخم نطفه دار قرقاول پاکستانی و…

تخم نطفه دار کبک چوکار و تخم نطفه دار کبک سفید

تخم نطفه دار بلدرچین

تخم نطفه دارغاز محلی ،تخم نطفه دار غاز اکراینی ،تخم نطفه دار قوغاز سفید ،تخم نطفه دار قوغاز خاکستری ،تخم نطفه دار قومشکی ،تخم نطفه دار قوسیاه ،تخم نطفه دار قوسفید

تخم نطفه داراردک محلی ،تخم نطفه دار اردک اسرائیلی ،تخم نطفه دار اردک زینتی کالرین،تخم نطفه دار اردک ماندرین و..

در شرکت آذرجوجه اقدام نمایید،تا نه تنها تخم های نطفه دار با کیفیت به شما عزیزان ارائه شود بلکه با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه یک جوجه کشی آسان و مطمئن داشته باشید.

چه تضمینی برای تخم نطفه دار خریداری شده در شرکت آذرجوجه وجود دارد؟

تخم های نطفه دار ارائه شده در شرکت آذر جوجه تماما مهردار و با بسته بندی ایمن به مشتریان عزیز ارائه می شود،قابل ذکر است که تخم های نطفه دار ارسالی تضمین تعویض کالا داشته و به هر دلیلی اگر فاقد نطفه باشد و یا دچار شکستگی و ترک خوردگی شود به صورت ۱۰۰% تعویض شده و تخم های جدید به مشتری ارائه خواهد شد.
در صورت خرید تخم نطفه دار همراه با دستگاه جوجه کشی از مجموعه صنعتی آذر جوجه از تخفیفات خوب این گروه معروف بهره مند شوید.

نحوه خرید از شرکت آذر جوجه؟

برای خرید از شرکت آذر جوجه نیاز کار زیادی نیست،شما عزیزان در هر کجای کشور که باشید می توانید به راحتی و تنها با یک تماس نسبت به خرید محصولات این شرکت اعم از تخم نطفه دار،دستگاه جوجه کشی و دستگاه خشک کن اقدام نمایید،همچنین در این شرکت تمامی محصولات به صورت حضوری نیز عرضه می شود.

در زمان خرید شما با پرداخت مبلغ کوچکی به عنوان بیعانه خرید خود را انجام داده و در زمان تحویل کالا در شهر خود بعد از رویت و اطمینان کامل از صحت و سلامت کالا مبلغ خریداری شده را با شرکت تسویه خواهید نمود،در نظر داشته باشید که تمام این عملیات تنها برای جلب اطمینان و آسودگی خاطر شما عزیزان هموطن صورت می گیرد تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید محصولات شرکت آذرجوجه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.