تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 7:07
کد خبر : 90579

کسب سه پیروزی در جام جهانی به من انگیزه فراوانی داد

کسب سه پیروزی در جام جهانی به من انگیزه فراوانی داد

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.

به گزارش تیتر داغ؛ مهدی محسن‌نژاد ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان بود که توانست با کسب سه پیروزی برابر رقبایی از ترکیه، قرقیزستان و آذربایجان، عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد. به ویژه انتقام گرفتن از «کرم کمال» حریف ترکیه‌ای خود که چندی پیش در رقابتهای جهانی صربستان مغلوب او شده بود.

در همین راستا مهدی محسن نژاد که معتقد است نتایج جام جهانی توانست کمک زیادی به او در روند بازگشت به دوران اوجش کند اظهار داشت: حضور در در جام‌جهانی و شکست دادن هر سه حریفم و کسب قهرمانی تیم ایران تأثیر زیادی روی من گذاشت و توانستم تا حدی ناکامی در رقابتهای جهانی صربستان را فراموش کنم. ضمن اینکه اعتماد به نفس بالاتری پیدا کردم برای میادین بعدی تا بتوانم دوباره همان فرنگی کار ششدانگ و آماده تیم ملی باشم.

وی افزود: هنوز شانس حضور در دو رویداد بین المللی مهم در سال آینده میلادی را دارم که امیدوارم بتوانم در آن مسابقات هم خوش بدرخشم. همه امید و انگیزه من حضور در رقابتهای جهانی و بازی‌های آسیایی آینده است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش و تمرینی دریغ نخواهم کرد.

فرنگی کار تیم ملی کشورمان شکست دادن حریف ترکیه‌ای را بهترین کشتی در جام جهانی خواند و گفت: این کشتی یک دیدار انتقامی بین من و کرم کمال بود چراکه من در رقابتهای جهانی مغلوب او شده بودم. البته در این کشتی برای یک لحظه اسیر بدلکاری او شدم و نتیجه را واگذار کردم. به هر حال خیلی خوشحالم که در جام جهانی توانستم انتقام آن شکست را بگیرم و نشان دهم از او بهتر هستم. کرم کمال هم حریف بسیار توانمند و عنوانداری است که مدال‌های زیادی در رده‌های مختلف در مسابقات قهرمانی اروپا و جهان کسب کرده است.

وی در پایان با اشاره به حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: اکنون برای حضور در لیگ برتر مهیا می‌شوم و با تیم سپاهان قرارداد دارم. باید تمرکز خوبی روی لیگ داشته باشم و بعد از آن خودم را آماده حضور در یک تورنمنت بین‌المللی پیش رو کنم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.