تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 11:23
کد خبر : 1693

گام چهارم کاههش تعهدات برجامی برای گوش‌مالی غرب ضروری است

گام چهارم کاههش تعهدات برجامی برای گوش‌مالی غرب ضروری است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی برای گوش‌مالی غرب و آمریکا ضروری است تا بدانند که جمهوری اسلامی در تأمین منافع خود جدی است و شوخی‌ای با کشورها ندارد.

به گزارش تیتر داغ؛ سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو یی با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی اظهار داشت: این تصمیم حتماً باید مورد تشویق و قدردانی قرار گیرد؛ چون دیگر برای ایران در برجام راهی باقی نمانده و این تصمیم به موقع و عقلانی محسوب می‌شود.

گام چهارم

وی با بیان اینکه اروپا به ۱۱ تعهدش در برجام عمل نکرده است، گفت: با بدعهدی اروپا، هیچ تعلق خاطری نسبت به برجام برای ما وجود ندارد؛ بنابراین به نظر می‌رسد سیاست گام به گام کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران یک قدم عقلانی و درست است و از لحاظ حقوق بین‌الملل قابل توجیح است.

گام چهارم کاهش تعهدات برجامی؛ ضرورتی برای گوش‌مالی غرب

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی برای گوش‌مالی غرب و آمریکا ضروری است تا بدانند که جمهوری اسلامی ایران در تأمین منافع خود جدی است و اصلاً هیچ‌گونه شوخی‌ای با کشورها ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وزارت امور خارجه در مرحله گام چهارم کاهش تعهدات برجامی باید از ابزارهای در اختیار خود به خوبی استفاده کند، گفت: یکی از مأموریت‌های سفرای ما در سایر کشورهای این است تا از مواضع بر حق جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و مواضع ما را به کشورهایی که در آنجا مأموریت دارند، منتقل سازند.

 

سجادی با تأکید بر این مطلب که اروپایی‌ها از طریق برجام به دنبال خنثی کردن قدرت ایران بودند، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند تمامی برنامه‌های هسته‌ای کشور را نابود سازند، اما با برداشتن گام‌های چهارگانه کاهش تعهدات برجامی دیدند که فناوری هسته‌ای در ایران بومی شده و هرگز نابودشدنی نیست و گام چهارم تأثیرگذاری بیشتری در اثبات قدرت کشورمان دارد.

وی درباره اقدام اخیر آمریکا در تحریم چند مقام ایرانی اظهار کرد: این تحریم‌ها تازگی ندارد و آمریکایی‌ها هر از گاهی بعضی از شخصیت‌های کشورمان را تحریم می‌کنند؛ لذا تحریم‌های اخیر هم امتداد همان تحریم‌هاست.

سجادی گفت: در تحریم‌های اخیر، آمریکایی‌ها شخصیت‌هایی را مورد تحریم قرار دادند که خادم ملت ایران و مدافع نظام جمهوری اسلامی بوند و نشان می‌دهد که آمریکا فوق‌العاده از شخصیت‌های ایرانی واهمه دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.