تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 6:38
کد خبر : 20854

آتش سوزی در کارخانه بهنوش در حال خاموش شدن است

آتش سوزی در کارخانه بهنوش در حال خاموش شدن است

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه در کارخانه نوشیدنی بهنوش را تشریح کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ، با خبرنگار اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۷ عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولیدی در جاده مخصوص بعد از آزادگان اطلاع داده شد و ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های حامل تانکر آب و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: محل حادثه یک کارخانه تولید نوشیدنی بود که در یک فضایی بین سوله‌ها در فضایی حدود ۲ هزار متر، محل دپو و نگه داری پالت‌های چوبی، پلاستیکی و بطری ضایعاتی بود که شعله ور شده بود و دود آن از فواصل دور مشخص بود.

وی بیان کرد: آتش نشانان عملیات خود را ازچند نقطه آغاز کردند و الان کاملا عملیات تحت کنترل است. هنوز یکسری از نقاط شعله وجود دارد که این هم خاموش می‌شود.

وی افزود: نگرانی از سرایت آتش به سوله‌های اطراف وجود داشت که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از آن جلوگیری شد و تا با این لحظه مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداریم.

منصور درجاتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نیز درباره این حادثه اظهار کرد : بین سوله ها و در محوطه ای که پالت ها را قرار می دادند این آتش سوزی رخ داده است و گسترش یافته و در حال حاضر آتش نشانان در حال خاموش کردن آن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.