تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 7:52
کد خبر : 18218

احتمال کم شدن محدودیت های کرونایی در شهرهای زرد و آبی/ پلیس برای افزایش جریمه ها پیشنهادی نداده است

احتمال کم شدن محدودیت های کرونایی در شهرهای زرد و آبی/ پلیس برای افزایش جریمه ها پیشنهادی نداده است

رییس پلیس راهور ناجا گفت: با پیشنهادی که به ستاد ملی کرونا داده شده احتمال اینکه محدودیت در شهر‌های زرد و آبی کم شود وجود دارد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه نوروزی همه ساله با حضور تمامی دستگاه‌ها برای مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد‌ها و… در کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این قرارگاه عملیات‌های لازم را انجام می‌دهد، زیرا برخی از سفر‌ها اجتناب‌ناپدیر هستند، با پیشنهادی که به ستاد ملی کرونا داده شده احتمال اینکه محدودیت در شهر‌های زرد و آبی به اقل ممکن برسد وجود دارد و همچنین ما باید آمادگی لازم را برای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشیم که بتوانیم ترافیک را مدیریت کنیم.

سردار هادیانفر گفت: منتظر هستیم که وزارت کشور، پیشنهادات خود را به ستادملی کرونا ابلاغ کند تا وضعیت به زودی تبیین شود، جرایم بر اساس وضعیت‌ها مصوب شده است، شهر‌های قرمز ۱ میلیون تومان، شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و تردد‌های شبانه همان ۲۰۰ هزار تومان است.

وی یادآور شد: اگر وزارت بهداشت بگوید که روند بیماری افزایشی است، محدودیت‌ها سختگیرانه‌تر می‌شود و شاید پیشنهاد توقیف وسایل نقلیه در برخی شهر‌ها ارائه شود همچنین هنوز برای افزایش جریمه‌ها پیشنهادی از سوی پلیس و وزارت کشور ابلاغ نشده است.

سردار هادیانفر تاکید کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۲۰۰ کاهش جانباخته داشتیم و در بخش مجروحان نیز کاهش ۸۱ هزار نفری را شاهد بودیم که ۳۱ درصد ناشی از کرونا و ۷۰ درصد نتیجه همکاری مردم و دستگاه‌ها بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.