تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 5:45
کد خبر : 94206

ادله ای درباره فعالیت موجودات فضایی در آسمان آمریکا وجود ندارد

ادله ای درباره فعالیت موجودات فضایی در آسمان آمریکا وجود ندارد

سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن هیچ ادله و نشانه ای را درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در ارتباط با حوادث اجسام پرنده ناشناس بر فراز آمریکا ثبت نکرده است.

به گزارش تیتر داغ؛  سخنگوی کاخ سفید از عدم وجود ادله پیرامون فعالیت مخلوقات فضایی یا دیگر سیاره‌ها در ارتباط با حوادث اجسام پرنده ناشناس بر فراز آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش، «کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن هیچ ادله و نشانه‌ای را درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در این خصوص ثبت نکرده است.

سخنگوی کاخ سفید افزود: پرسش‌ها و نگرانی‌هایی در این خصوص مطرح شده است این در حالی است که هیچ علامتی مبنی بر فعالیت موجودات فضایی وجود ندارد. تکرار می کنم… هیچ گونه ادله و نشانه‌ای درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در آسمان ما وجود ندارد.

ژان پیر ادامه داد: خواستم مطمئن شوم که مردم آمریکا این را می‌دانند و شما هم می‌دانید. برای ما مهم بود که این موضوع را بیان کنیم چرا که نگرانی‌های زیادی را در این خصوص شنیدیم.

این در حالی است که در پی شناسایی «اجسام ناشناخته» در آسمان آمریکا، «وان هارک»، فرمانده پدافند هوایی آمریکای شمالی (Norad) اعلام کرد احتمالاً این اجسام منشاء فرازمینی دارند.

وان هارک در این‌باره در جمع خبرنگاران گفت: در این لحظه من هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم؛ ارتش آمریکا هنوز نمی‌تواند مشخص کند که چه عاملی این اجسام را در هوا نگه داشته است. نمی‌توان به آنها بالون گفت. سرویس‌های اطلاعاتی باید در این‌باره اظهارنظر کنند.

نیروی هوایی آمریکا شامگاه یکشنبه اعلام کرد یک شی پرنده ناشناس دیگر را که از ایالت مونتانا تا دریاچه میشیگان رصد می‌کرد، بر فراز دریاچه هورون در کانادا ساقط کرد. یک جنگنده F-۱۶ نیروی هوایی آمریکا شی پرنده ناشناس را بر فراز دریاچه میشیگان در ارتفاع ۲۰ هزار پا مورد هدف قرار داده است. به گفته خلبان شیء ساقط شده دارای شکلی هشت ضلعی بوده است. مقام‌های آمریکا می‌گویند این شیء پرنده در دریاچه هورون در کانادا سقوط کرده است و در روزهای آینده برای تحقیقات بیشتر بازیابی و مورد تحلیل اطلاعاتی قرار خواهد گرفت.

این پرنده ناشناس، چهارمین شی ناشناسی است که در طول یک هفته گذشته در آسمان آمریکا شناسایی و سرنگون می‌شود.

منبع: روسیا الیوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.