تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 13:50
کد خبر : 113935

سردار کاکاوند خبر داد؛

استمرار طرح جمع آوری معتادین متجاهر برای افزایش احساس امنیت

استمرار طرح جمع آوری معتادین متجاهر برای افزایش احساس امنیت

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر برای افزایش احساس امنیت در جامعه استمرار خواهد داشت.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار ایرج کاکاوند در همایش رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا که در محل سالن فجر ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا ایام الله دهه فجر و ماه رجب را به همه همکاران تبریک و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس و انتظامی و به ویژه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر را گرامی می‌دارم.

وی افزود: هر سال همایش رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر با هدف بررسی عملکرد یک سال گذشته و نیز بررسی فرصت‌های پیش روی این پلیس و حوادث و برنامه‌های آتی انجام می‌شود که خوشبختانه با بهره‌گیری از تدابیر فرمانده کل انتظامی شاهد اتفاقات خوب در این زمینه از جمله جمع‌آوری معتادین متجاهر و نیز برخورد با خرده فروشان انجام گرفته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تاکید بر ضرورت برخورد با فروشندگان مواد مخدر روان گردان در فضای مجازی اضافه کرد: این مواد امروزه در قالب قرص‌های لاغری و نیز داروهای روان گردان به مردم عرضه می‌شوند که این پلیس با همکاری سایر بخش‌ها اقدام به شناسایی و انهدام چندین باند در این حوزه کرده است.

سردار کاکاوند توجه به امر آموزش را از دیگر برنامه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: بدون تردید با توجه به آموزش‌های تخصصی به کارکنان در این بخش شاهد افزایش کشفیات در این حوزه خواهیم بود و از تأکیدات ما در این حوزه، مقابله هدفمند و منسجم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۵۰۰ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است که بیشترین و مهم‌ترین بخش آن به حوزه مواد روان گردان شیشه بر می‌گردد خاطرنشان کرد: قریب به ۱۹ درصد در کشفیات مواد روان‌گردان و شیشه نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم و این میزان کشفیات در حالی انجام شده که اقدامات ما متمرکز بر مرزها و اقدامات اطلاعاتی بوده است.

وی با تاکید بر جمع‌آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان و استمرار این طرح اضافه کرد: این موضوع از تأکیدات فرمانده کل انتظامی است و تلاش خواهیم کرد که تدابیر وی در این زمینه محقق شود و خوشبختانه در جمع‌آوری معتادین متجاهر قریب به ۱۱۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

سردار کاکاوند افزود: در زمینه دستگیری خرده فروشان که یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان محسوب می‌شود نیز افزایش ۴۲ درصدی دستگیری‌ها را داشته‌ایم و خوشبختانه در این حوزه شاهد افزایش رضایتمندی مردم می‌باشیم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.