تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 8:01
کد خبر : 97174

اظهارات محتاطانه مدیر اسپانیایی درباره بازیکن تیم ملی ایران

اظهارات محتاطانه مدیر اسپانیایی درباره بازیکن تیم ملی ایران

مدیر تیم فوتسال پالما اسپانیا در واکنش به حضور بازیکن مصدوم و ایرانی این تیم در جام رمضان گفت: باید توضیحات مسلم اولادقباد را بشنویم.

به گزارش تیتر داغ؛ باوجود بازگشت مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال ایران به پالما، این باشگاه اسپانیایی هنوز تصمیم خاصی در واکنش به اقدام بازیکن تکنیکی خود نگرفته است.

اولادقباد که برای تمدید مجوز خروج از کشور و در فیفادی به از اسپانیا به ایران آمده بود، باوجود مصدومیت و تاکید باشگاه پالما به انجام اقدامات درمانی برای بهبود، در اقدامی عجیب در شهر قم و در رقابتهای جام رمضان بازی کرد!

انتشار خبر و فیلم بازی‌های اولادقباد در اسپانیا تعجب سرمربی و مدیران پالما را به دنبال داشت و باعث انجام تحقیق و پرس و جو برای پی بردن به اصل ماجرا شد.

پالما در تلاش بود که با رفع مصدومیت اولادقباد، این بازیکن را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدار حساس برابر بنفیکا برساند ولی مشخص نیست آسیب دیدگی ملی پوش ایرانی در چه وضعیتی قرار دارد.

آنتونیو وادیلو سرمربی پالما در واکنش به این اتفاق گفته بود: «بازیکن فعلاً اینجا نیست. باید صبر کنیم تا او بیاید. بله، از طرف باشگاه با او صحبت شده است. حالا صبر می‌کنیم و حرف‌هایش را می‌شنویم تا ببینیم دقیقاً چه چیزی بوده است.»

اظهارات محتاطانه مدیر اسپانیایی درباره بازیکن تیم ملی ایران

اولادقباد سرانجام و بعد از تمدید مجوز خروج از کشور، به اسپانیا بازگشت و روز گذشته هم تصویری از او در کنار حسین طیبی و یکی دیگر از هم تیمی‌هایش منتشر شد تا نشان بدهد که به تمرینات تیم اضافه شده.

ساعاتی بعد از انتشار این عکس، «خوزه تیرادو» مدیر تیم پالما در گفتگو با یکی از برنامه‌های رادیویی در خصوص شرایط اولادقباد مورد سئوال قرار گرفت ولی او هم تلاش کرد پاسخی محتاطانه به این سئوال بدهد.

تیرادو گفت: مسلم دیروز (دوشنبه) رسید. او در یک پروسه محافظه کارانه بود تا به لیگ قهرمانان اروپا برسد.

مدیر تیم پالما ادامه داد: او باید به ایران می‌رفت تا مجوز خدمت سربازی اش را امضا کند. این موضوعی است که با آن مواجه هستیم. باشگاه این را دوست ندارد و ما تصمیمی که باید را می‌گیریم.

تیرادو تاکید کرد: اما ابتدا می‌خواهیم دیدگاه مسلم را هم بدانیم. باید به او فرصتی بدهیم و توضیحاتش را بشنویم.

به نظر می‌رسد باشگاه پالما با توجه به در پیش بودن بازی حساس با بنفیکا قصد دارد این ماجرا را مدیریت کند تا حاشیه‌ای گریبان این تیم را نگیرد. باید دید در نهایت آیا تصمیم درباره بازیکن ایرانی و تکنیکی این تیم که دو فصل دیگر با پالما قرارداد دارد رسانه‌ای خواهد شد یا نه.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.