تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 12:27
کد خبر : 101333

برای اولین نمایش در آمریکا؛

اعتصاب بازیگران فرش قرمز «اوپنهایمر» را لغو کرد

اعتصاب بازیگران فرش قرمز «اوپنهایمر» را لغو کرد

با اعتصاب انجمن بازیگران در اعتراض به ناعادلانه بودن پرداخت‌ها و مقررات هالیوود، اولین نمایش «اوپنهایمر» در آمریکا بدون فرش قرمز برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛ یونیورسال پیکچرز فرش قرمز اولین نمایش «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان در آمریکا را به دلیل اعتصاب انجمن بازیگران لغو کرد، با این حال این فیلم همچنان در زمان تعیین شده راهی سینماها می‌شود.

اولین نمایش «اوپنهایمر» قرار است دوشنبه ۱۷ جولای ساعت ۷ بعد از ظهر در شهر نیویورک برگزار شود و انجمن بازیگران به دنبال فراخوان کمیته رهبری از ۱۴ جولای (جمعه) اعتصاب خود را آغاز کرده‌اند.

در بیانیه یونیورسال آمده است: در حمایت از اعتصاب، سازندگان فیلم «اوپنهایمر» طبق برنامه‌ریزی اولیه در نیویورک حضور نخواهند یافت اما برای تجلیل از همه افرادی که در ساخت این فیلم برجسته سهیم بودند، فیلم نمایش داده خواهد شد.

در بریتانیا اولین اکران فیلم پنج‌شنبه انجام شد و بازیگران فیلم به دلیل همبستگی با اعتصاب، که آن زمان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده بود، در نمایش فیلم حضور نیافتند.

بازیگران «اوپنهایمر» مانند کیلیان مورفی، مت دیمون و امیلی بلانت روی فرش قرمز بریتانیا رفتند اما در نمایش فیلم شرکت نکردند. در این مراسم نولان به حضار اطلاع داد که بازیگرانش نمایش را ترک کردند تا شروع به ساختن تابلوهای اعتصاب کنند. فرش قرمز اولین نمایش حتی یک ساعت زودتر برگزار شد تا اعضای بازیگر بتوانند بدون شکستن اعتصاب، به تبلیغ فیلم بپردازند.

مت دیمون در فرش قرمز فیلم در بریتانیا به ورایتی گفت: ما در این مورد صحبت کردیم. اگر اکنون فراخوانی داده شود، همه آشکارا راه همبستگی را در پیش می‌گیرند و وقتی اعتصاب به طور رسمی اعلام شد آن وقت ما در حال رفتن روی فرش قرمز بودیم، برای همین ساعتش را جلو کشیدیم زیرا می‌دانیم در ثانیه‌ای که اعتصاب اعلام شود ما به خانه می‌رویم.

دیمون افزود: مجوز اعتصاب داده شده و ۹۸ درصد بازیگران عضو انجمن در برابر ۲ درصد به این کار رای دادیم چون می‌دانیم رهبری انجمن ما بهترین منافع ما را درنظر دارند.

امیلی بلانت بازیگر بریتانیایی هم همین حرف‌ها را تایید کرد و گفت: بدیهی است که ما در کنار همه بازیگران ایستاده‌ایم و در هر لحظه‌ای که تایید شود به خانه می‌رویم و در کنار هم می‌ایستیم تا همه به یک نتیجه منصفانه دست یابند.

انتظار می‌رفت اگر اعتصاب صورت نگیرد، مورفی، بلانت و بیشتر گروه حاضر در فرش قرمز فیلم در آمریکا حاضر شوند. «اوپنهایمر» از ۲۱ جولای در سینماهای سراسر آمریکا اکران می شود.

منبع: ورایتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.