تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 10:16
کد خبر : 101544

دهرویه خبر داد:

اعلام روش‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام و احسان حسینی

اعلام روش‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام و احسان حسینی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: روش‌های مشارکت مردم و نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی اعلام شد.

به گزارش تیتر داغ؛ محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام روش‌های مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی اظهار کرد: این پویش در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: در ایام ماه‌های محرم و صفر امسال همانند سنوات گذشته آشپزخانه‌های طرح اطعام حسینی در ایام عزاداری امام حسین (ع) اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع در میان خانواده‌های نیازمند می‌کنند.

دهرویه ادامه داد: همچنین در طرح احسان حسینی، کمک‌های مردمی در قالب اقلام خوراکی و بسته‌های غذایی در اختیار خانواده‌های محروم قرار می‌گیرد.

دهرویه با اشاره به روش‌های مشارکت در این طرح، گفت: خیّران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۱* ۰۲۱*۸۸۷۷* و همچنین شماره گیری تلفن گویای ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ به دست نیازمندان برسانند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر طرح‌هایی است که در ایام ماه‌های محرم و صفر به طور ویژه دنبال می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.