تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 7:07
کد خبر : 92119

افزایش ترددهای جاده ای در شبانه روز گذشته

افزایش ترددهای جاده ای در شبانه روز گذشته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، از افزایش تردد در محورهای برون‌شهری و در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۰ استان کشور گفت: تا فردا شنبه، احتمال بارش برف و باران در استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و کرمانشاه وجود دارد و از این رو لازم است که رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: در شرایط زمستانی لازم است که رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی و به خصوص زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند. پر بودن باک خودرو در آغاز سفر و همراه داشتن مواد غذایی کافی و لباس گرم نیز از دیگر مواردی است که برای سفر در ایام زمستان توصیه می‌شود.

وی درباره میزان ترددهای جاده‌ای نیز گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار در شبانه روز گذشته تردد در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۳ درصد افزایش داشته است. اوج تردد نیز بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد نیز بین ساعات سه تا چهار صورت گرفته است. محورهای دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب آزادراه کرج – قزوین، آزادراه کرج – تهران، آزادراه تهران – کرج، آزادراه قزوین – کرج و آزادراه تهران – ساوه را شامل می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محورهای دارای ممنوعیت یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان – ایرانشهر، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان، لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه و سی‌سخت – پادنا نیز تا اطلاع‌بعدی مسدود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.